Alleen de gekleurde kaders zijn het voor mij niet.., storen mij teveel

Ben benieuwd wat thema blauw gedaan heeft bij de fotoclub, laat je het weten??
femke schreef:Hoi Eelco,
Gave serie foto's! Zeker degene die de heldere kleuren hebben zoals de laatste en de eennalaatste zijn erg mooi. Het lijnenspel waar jij het over hebt is ook goed. De diepte die het daarmee weergeeft.
Wel een klein vraagje uit interesse. Met welk objectief heb je dit geschoten? Ik weet dat je een favoriete hebt, maar die is het niet... (toch?).
Groet, Femke
Nou mikemix laat je magentazweem maar zittenmikemix schreef:Persoonlijk zou ik er nog het (teveel) aan magentazweem eruit halen, Eelco.
Zoiets:
Fijn dat je er even naar gekeken hebt,mikemix schreef:Persoonlijk zou ik er nog het (teveel) aan magentazweem eruit halen, Eelco.
Zoiets:
Kort door de bocht, Mattieu, die vlekken zitten er al in. Beeld is al door en door bewerkt en heb nou eenmaal niet het origineel.Matthieu schreef: Nou mikemix laat je magentazweem maar zitten
Het blauw in het midden (bij 2e ballon) wordt erg vlekkerig
en onnatuurlijk.
Nou ben net nog even aan het stoeien geweest met de foto en inderdaad, ik heb de magentzweem er nog uit kunnen krijgen.mikemix schreef:Kort door de bocht, Mattieu, die vlekken zitten er al in. Beeld is al door en door bewerkt en heb nou eenmaal niet het origineel.Matthieu schreef: Nou mikemix laat je magentazweem maar zitten
en onnatuurlijk.
Wil ik ook niet want het is Eelco zijn beeld.
Bewerkt beeld dient slechts als voorbeeld.
En die magentazweem is echt niet mooi.
En volgens mij ging het om blauw
@mikemixmikemix schreef:Kort door de bocht, Mattieu, die vlekken zitten er al in. Beeld is al door en door bewerkt en heb nou eenmaal niet het origineel.Matthieu schreef: Nou mikemix laat je magentazweem maar zitten
en onnatuurlijk.
Wil ik ook niet want het is Eelco zijn beeld.
Bewerkt beeld dient slechts als voorbeeld.
En die magentazweem is echt niet mooi.
En volgens mij ging het om blauw
@Eelco, zet hem op en succes.
Matthieu schreef:
@mikemix
Zeker niet zo bedoeld Michael...... Sorry
Die vlekken zijn wel minder na de laatste bewerking van eelco.
Ik snap ook wel dat je de originelen niet hebt.
Misschien wat te direct gereageerd![]()
groet Matthieu