1

2

3

4

commentaar welkom,
groeten Ben
[Mod]......foto's voorzien van een nummer.....[/Mod]
Laat eens een paar zien van die wedstrijd, k,ben zeer benieuwd,.. trouwens dank ieder voor jullie commentaar!!Zatoichi schreef:Schitterend... ik heb een paar weken geleden foto's gemaakt bij een judowestrijd. Bijna dezelfde acties
2 & 4 zijn favoriet bij mij.
Veel succes zondag, hoop dat je dan ook goede lichtomstandigheden heb( mooi weer dus) en dat het minder druk is(bij mij was het stervensdruk-moederdag).TIP: let op de voedertijden-dan ontstaan de meeste "ruzies" en gebruik hoge sluitertijden met F5,6 -F8(voldoende scherpte diepte bij tele) en daarbij waarschijnlijk ook hogere iso. Ik gebruikte 1/1000Sec maar voor mijn gevoel moet tie nog hoger wil je het echt strak kunnen bevriezen.Elintjuh schreef:Mooie Foto's
toevallig dat je zo 2x beestjes tegenkomt die het niet eens zijn met elkaar:)
vind vooral de 3e foto mooi, met dat opstuivende zand!
ik ga toevallig komende zondag naar ouwehand! eens kijken of ik deze beestjes tegenkom:D
benikon schreef:Veel succes zondag, hoop dat je dan ook goede lichtomstandigheden heb( mooi weer dus) en dat het minder druk is(bij mij was het stervensdruk-moederdag).TIP: let op de voedertijden-dan ontstaan de meeste "ruzies" en gebruik hoge sluitertijden met F5,6 -F8(voldoende scherpte diepte bij tele) en daarbij waarschijnlijk ook hogere iso. Ik gebruikte 1/1000Sec maar voor mijn gevoel moet tie nog hoger wil je het echt strak kunnen bevriezen.Elintjuh schreef:Mooie Foto's
toevallig dat je zo 2x beestjes tegenkomt die het niet eens zijn met elkaar:)
vind vooral de 3e foto mooi, met dat opstuivende zand!
ik ga toevallig komende zondag naar ouwehand! eens kijken of ik deze beestjes tegenkom:D
groeten Ben.