vraag aan computer experts
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
vraag aan computer experts
Ik heb voor de pc nu de colorspyder aangeschaft. Normaal werk ik op de mac maar voor sommige toepassingen ben ik verplicht op een pc te werken. Nu heeft de afd. ICT de pc's op het netwerk zo ingesteld dat niemand software kan installeren die hiervoor geen rechten heeft. Als ik wil kalibreren wil de colorspyder een preference bestand wegschrijven naar de c schijf. En dat wordt dus geblokkeerd. Ik kan dus niet zelfstandig kalibreren. Daar moet ik de helpdesk voor bellen die iemand stuurt om het uit te voeren. Is er een truc om de colorspyder het bestand ergens anders te laten wegschrijven?
- Fotofreak
- Forumlid
- Contacteer:
Re: vraag aan computer experts
ff ict bellen.....
vr gr Pim [Fotofreak ]
http://www.flickr.com/photos/pimdik/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickr.com/photos/pimdik/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Clublid
door invoeren nieuw patienten informatiesysteem is de ICT volledig overbelast. Zij werken nu 24 uur per dag samen met een team uit Amerika.Fotofreak schreef:ff ict bellen.....
Voor een fotograaf met klein probleem hebben ze de eerste weken geen tijd.

- Eeuw
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
op een usb stick misschien? (ook al ben ik geen expert
)

*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
Beste Wil,
Ik heb een spider 2 op XP.
De configuratiesofware wil in een bepaalde (voor XP standaard) directory het bestand wegschrijven.
Op mijn systeem: C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\color
Ik ben bang dat je het beste even kan wachten tot de IT-ers jouw PC kunnen debokkeren.
Groeten, Gijs
Ik heb een spider 2 op XP.
De configuratiesofware wil in een bepaalde (voor XP standaard) directory het bestand wegschrijven.
Op mijn systeem: C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\color
Ik ben bang dat je het beste even kan wachten tot de IT-ers jouw PC kunnen debokkeren.
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)