Foto's uploaden i.c.m. CaptureNX en phpBB forums

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.
Plaats reactie
AutoKennerNL

Foto's uploaden i.c.m. CaptureNX en phpBB forums

Bericht door AutoKennerNL » vr mei 15 2009 11:03 pm

Hallo beste lezers,

Ik zal me even snel voorstellen; ik ben Sander en nieuw hier op dit forum :)

Ik hoop dat jullie mij met een probleem kunnen helpen. Ik heb zelf CaptureNX op mijn computer (versie 1.3.5), een gekocht exemplaar welteverstaan, en ik heb het probleem dat ik geen foto's kan uploaden op forums die gemaakt zijn met phpBB. Ik kan wel foto's uploaden op andere forums en op websites als hyves, marktplaats etc., maar niet op phpBB gebaseerde forums (dus ook niet dit forum). Mijn vraag dus; waar zit het probleem :mryellow:

Alvast bedankt voor de hulp!

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Re: Foto's uploaden i.c.m. CaptureNX en phpBB forums

Bericht door Patrick » za mei 16 2009 12:05 am

Computer hardware en software is niet echt de juiste sectie hiervoor, dus ik verhuis het bericht even. Tevens is je vraag volgens mij voldoende beantwoord door de link die geplaatst is. Algemeen: kijk even naar de bovenste berichtjes in de secties "Foto presentaties" en "Nikon Club Nederland".

Slotje.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Plaats reactie

Terug naar “Computer hardware en software algemeen”