Weekopdracht 58 - Beoordelen foto's
- roel
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Weekopdracht 58 - Beoordelen foto's
Kies in de poll de beste inzending. Je kunt stemmen van 15-05-09 t/m 29-05-09. Tot de avond van 29-05 kun je stemmen, daarna start de beoordeling van de volgende weekopdracht.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving weekopdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, lees eerst de beschrijving en regels van de opdracht: Beschrijving weekopdracht
Let wel, het topic is enkel om je keuze te onderbouwen, niet om in discussie te gaan over andermans beoordeling.
Tip: handig om twee browserschermen te openen, één met de foto's en één met de poll. De foto's staan hier
Re: Weekopdracht 58 - Beoordelen foto's
Ik vind al die paardenbloemen van Mikemix het meest sprekende voorbeeld van dat het écht tijd is geworden om te tuinieren
Mijn stem gaat naar Frederix, dat tuintje heeft zeker een grote beurt nodig.
Meer zorgen dan over dit tuintje maak ik mij over de prachtige analoge creatie's van Fred, die wij binnenkort zullen moeten gaan missen, omdat foto's afkomstig van ander merk camera's van het forum verbannen zullen worden.
Fred mag dan goed zijn met z'n F100, maar met z'n Rolleiflex is hij nog een stukje beter.
Erg jammer allemaal.
groet,
Marco
Meer zorgen dan over dit tuintje maak ik mij over de prachtige analoge creatie's van Fred, die wij binnenkort zullen moeten gaan missen, omdat foto's afkomstig van ander merk camera's van het forum verbannen zullen worden.
Fred mag dan goed zijn met z'n F100, maar met z'n Rolleiflex is hij nog een stukje beter.
Erg jammer allemaal.
groet,
Marco
- pietje-nukem
- Forumlid
GdP of Frederix, GdP of Frederix, sjezus wat een moeilijke keuze
(Ik kijk altijd eerder naar de invulling van het thema dan de technische kant,)
Nog e's kijken... Die van Frederix had ik als e's gezien in een draadje over "hekwerken"
Toch gaat mijn stem naar Frederix.

(Ik kijk altijd eerder naar de invulling van het thema dan de technische kant,)
Nog e's kijken... Die van Frederix had ik als e's gezien in een draadje over "hekwerken"
Toch gaat mijn stem naar Frederix.
Nou, van mij ook de groeten
Ik vind het veldje paardeblommen van Mikemix zonde om te wieden. De opname van Frederix vind ik de beste balans tussen artistikiteit (of zoiets) en verwildering.
Groet Hans
Groet Hans
- Eeuw
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Ik heb op Maribex gestemd. Zo'n pand verdient toch een mooie tuin, liefst met tuinman.
Tuinieren is voor mij iets meer dan grasmaaien.
Tuinieren is voor mij iets meer dan grasmaaien.
*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
- Tony D
- Moderator
- Ervaringsniveau: ***
Matthieu krijgt mijn stem.
Hoe wel het begrip "tuin" hier heel ruim is geïnterpreteerd, vind ik het lijnenspel hier heel mooi. En er is/wordt ook in "getuinierd"
Tony D
Hoe wel het begrip "tuin" hier heel ruim is geïnterpreteerd, vind ik het lijnenspel hier heel mooi. En er is/wordt ook in "getuinierd"
Tony D
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Z MC 105/2.8 VR S, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie
Hij is voor jou Mike.
Is weer heel goed gezien.
Jammer dat je geen Nikon compact hebt want dit soort plaatje onderweg kan je nu niet meer maken. Je zult dan echt even terug moeten met die "zware Nikon bak" om nog met de weekopdracht mee te mogen doen!
En dat geldt natuurlijk ook voor jou Frederix!
Op welke van de twee ik ook zou hebben gestemd: dit is de laatste weekopdracht waarin een niet Nikon met de eer gaat strijken!
Jammer dat je geen Nikon compact hebt want dit soort plaatje onderweg kan je nu niet meer maken. Je zult dan echt even terug moeten met die "zware Nikon bak" om nog met de weekopdracht mee te mogen doen!

Op welke van de twee ik ook zou hebben gestemd: dit is de laatste weekopdracht waarin een niet Nikon met de eer gaat strijken!

- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Dit is niet de plek om het hierover te hebben Knors. Je kan je ei kwijt in dit draadje wat dat betreft: http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 11&t=18090Knors schreef:Hij is voor jou Mike.
Jammer dat je geen Nikon compact hebt want dit soort plaatje onderweg kan je nu niet meer maken. Je zult dan echt even terug moeten met die "zware Nikon bak" om nog met de weekopdracht mee te mogen doen!![]()
- Maribex
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
De foto van Mike spreekt mij het meest aan, dus Mike.
Groet,
Martin
Groet,
Martin
Mooie Nikon-spullen...
http://www.martindebock.nl
http://www.martindebock.nl
Heb op Maribex gestemd en dan met name om zijn tweede foto... Erg mooi!
- Boldey
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ok mijn stem gaat naar Mikemix, erg sprekende foto, had ze vorige week al gezien en blijft hangen, erg goed gezien. Frederix net op 2, heel sfeervol en dekt de lading heel goed... De 2e foto van maribex vind ik ook erg sterk, goed gezien!