1.

2.

3.

4.

5.

Mvg,
Martijn
Had je het programma niet gezien dan?M.Oorthuis schreef:het was toch geen playboyfeest
Wat mij opvalt is dat hij twee snelkoppelingen op elkaar gekoppeld heeft, zal wel met een bedoeling zijn, maar die ontgaat mij.ALE schreef:Let vooral eens op de flitskop van de SB-900... En de rest van de camera /
Mij ook eerlijk gezegd. Ik heb ook nergens een RRS Balhoofd op een statief gezien. Alleen Gitzo en Manfrotto waren van de partij en waren opgesteld in de demo ruimtes en tijdens de workshops.Roelof schreef:Wat mij opvalt is dat hij twee snelkoppelingen op elkaar gekoppeld heeft, zal wel met een bedoeling zijn, maar die ontgaat mij.
Je hebt Keulen gemist. Wij (Cees, Onno en ondergetekende) hadden het ook al snel gezien. Wij hebben de hele middag Keulen zelf onveilig gemaakt. Bratwurstje eten, biertje voor die immense Dom, wijntje op een of ander plein met een wijn-week met allerlei leuke kraampjes en ondertussen wat fotootjes schieten. Geloof me, je hebt wel wat gemist!diskfac schreef:Zo te zien heb ik niks gemist in Keulen.