teller D 40
teller D 40
Hallo allemaal. Ik ben sinds 11 mei j.j in het bezit van een nieuwe Nikon D40. Alles werkt prima. Er is echter 1 ding waar ik niet achter kom en dat is dat de teller resterende foto,s niet op monitor wordt weergegeven. Wie weet de oplossing.Bij voorbaat hartelijk bedankt. D. Molenaar.
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: teller D 40
Heb het handboek van de D40 zo snel niet bij de hand, maar in dat van de D60, ongeveer gelijk, even kijken op de pagina's 28 en 178.
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Hallo Cees, bedankt voor je zeer snelle reactie. Ik heb het handboek van de D40 nog eens doorgekeken, maar op bladzijde 28 in de handleiding niets gevonden.Boek gaat maar tot bladzijde 126. Jammer. Toch bedankt. David.
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Geachte heer/mevrouw Molenaar,
Kijkt U eens op pg 15, na het indrukken van de Info knop verschijnt o.a. op de LCD monitor het geschatte aantal resterende pnames.
NB dit si een schatting, afhankelijk van het gekozen bestandsformaat en de verwachte compressie.
Groeten, Gijs Sandberg
Het regent vanmiddag, dus veel plezier met lezen (grapje)
Kijkt U eens op pg 15, na het indrukken van de Info knop verschijnt o.a. op de LCD monitor het geschatte aantal resterende pnames.
NB dit si een schatting, afhankelijk van het gekozen bestandsformaat en de verwachte compressie.
Groeten, Gijs Sandberg
Het regent vanmiddag, dus veel plezier met lezen (grapje)
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
En omdat Cees de handleiding had van de D60 gaat er bij David niet een lampje branden dat die info voor de D40 dan wellicht op een andere pagina te vinden is? (Door Gijs wellwillend aangegeven als op blz. 15).molspijk schreef:Hallo Cees, bedankt voor je zeer snelle reactie. Ik heb het handboek van de D40 nog eens doorgekeken, maar op bladzijde 28 in de handleiding niets gevonden.
Het is dan wel miezerig weer, en eigenlijk zou je heel de zondag wel in bed willen liggen, maar hoe ver moet men iemand porren om ook zelf eens wat te ondernemen om iets op te zoeken?
Vriendelijke groet, Léon Obers
Hallo Leon, bedankt voor je hulp, ik wel je wel zeggen dat niemand mij hoeft te porren om zelf iets op te zoeken. Ik heb namelijk de handleiding heel goed bestudeerd maar kennelijk heb ik toch iets over het hoofd gezien.
Maar nogmaals heel hartelijk bedankt.Zo zie maar weer iedereen maakt wel eens een foutje. David.
Maar nogmaals heel hartelijk bedankt.Zo zie maar weer iedereen maakt wel eens een foutje. David.