Hoi allemaal,
Zoals de titel al aangeeft ben ik opzoek naar een student fotografie. Ik ben momenteel op zoek naar een nieuwe studie en het leek me erg leuk om dat te gaan volgen in deze richting. Maar aangezien er geen open dagen meer zijn op scholen, leek het mij een leuk en leerzaam idee om eens met een andere student een dagje mee te lopen op zijn of haar school! Zodat ik de sfeer kan proeven en echt kan zien of me aanspreekt of niet. Uiteraard ben ik bereid om er iets voor terug te doen!
Zou jij mij willen helpen, of ken je iemand die dat eventueel wel zou willen doen? Dan zou dat echt hardstikke fijn zijn!
Bedankt!!
Groetjes,
Eline.
Student Fotografie gezocht!
Student Fotografie gezocht!
Laatst gewijzigd door Oronar op ma jul 12 2010 12:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Student Fotografie gezocht!
Groetjes,
Hoi Eline ik zou niet je e-mail adres zo openlijk posten, gegarandeerd dat je allemaal spam gaat krijgen.
Je zou het wel zo kunnen plaatsen: Eline punt berkenbosch apenstaartje gmail dot com
Er zijn zoekmachines van die gasten die het net afspeuren naar bruikbare e-mail adressen.
Groetjes George
Hoi Eline ik zou niet je e-mail adres zo openlijk posten, gegarandeerd dat je allemaal spam gaat krijgen.
Je zou het wel zo kunnen plaatsen: Eline punt berkenbosch apenstaartje gmail dot com
Er zijn zoekmachines van die gasten die het net afspeuren naar bruikbare e-mail adressen.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
Klopt inderdaad George, kreeg net al een PB'tje dus heb het gelijk veranderd.
Bedankt
Bedankt

Hoi,
In Apeldoorn op de fotovakschool is zaterdag 6 juni nog een open dag.
Ik was ook van plan om daar eens te gaan kijken.
Groetjes Natasja
In Apeldoorn op de fotovakschool is zaterdag 6 juni nog een open dag.
Ik was ook van plan om daar eens te gaan kijken.
Groetjes Natasja
Wat een leuk idee!
En is voor mij ook nog redelijk dichtbij ook. Heel erg bedankt voor de tip!!
En is voor mij ook nog redelijk dichtbij ook. Heel erg bedankt voor de tip!!
Graag gedaan. Misschien komen we elkaar nog wel tegen.