2

3

4

5

6

7

Ik mag graag landschappen, dorpjes, kastelen en andere bijzondere gebouwen fotograferen. Maar ook kerkjes. In Luxemburg tref je heel veel kerkjes aan met prachtige kunstzinnige altaren, e.d. Ik ben opgegroeid in Gouda en als Ned. Herv. gemeentelid kerkte je in de St. Jan in Gouda. Ook een kerk met heel veel kunst. Denk alleen maar eens aan dat enorme aantal gebrand geschilderde ramen. En dat gigantische orgel!George Fennes schreef:Gerrit Luxemburg is een fantastisch mooi en fotogeniek land.
Wij zijn er vorige week ook een paar dagen geweest.
Geweldig gewoon, het fascineert mij telkens weer.
Met kerken heb ik niets, zijn op zich kunstig ontworpen gebouwen, maar daar houdt het voor mij mee op.
In Müllerthal ben ik helaas deze vakantie niet geweest.
Maar wel in Vianden en het kasteel aldaar.
Toevallig was daar een internationale Cartoon expositie en heb ik daar een van oorsprong Nederlandse Cartoonnist mogen ontmoeten die daar ook een van zijn werken had hangen.
Gerrit Huig heet de beste man, woont nu in Indiana VS.
Hij fotografeert ook met met Nikon de D90, maar zijn batterij was leeg dus hij liep daar een beetje beteutert te kijken.
Heb mijn volle batterij met zijn lege maar omgeruild, kan hij lekker plaatjes bijven schieten.
Dus nu heb ik een USA batterie en hij een NL batterij![]()
Misschien komt mijn foto nog in de krant in USA waar hij op staat met zijn Cartoon![]()
Maar leuk om mensen van over het grote water te mogen ontmoeten.
Groetjes George
Voor geen enkele foto heb ik een filter gebruikt. Het is de kwaliteit van de Nikon D3 die het hem doet.Daviddvd schreef:Echt mooie foto's!Alleen 1 vraag.... Gebruik je hier filters voor, voor die landschappen?
Groet David