@Boldey-> thnx opzet geslaagd dus
@ALE-> Thnx, Exif laat ik er even bewust uit deze keer. Met panningshots viel me op dat mensen de foto's op basis van de sluitertijd gingen beoordelen en niet op wat ze op de foto zagen.. (en wat je ziet vind ik belangrijker als hoe het gemaakt is). Er werden zelfs sluitertijden genoemd die m.i. niet eens kunnen met die snelheden... vandaar...
@SwederD70-> Bedankt voor je reactie..
Even een quote uit de omschrijving van de categorie foto beoordelingen:
"Dit is de plek waar duidelijk wordt verteld wat er wel of niet goed is aan je foto's."
"Als je hier foto's plaatst zijn dat platen die jezelf al grondig hebt bekeken; zijn ze scherp, zijn de kleuren goed en staat er op wat ik wil laten zien?"
"Omdat het niveau in dit onderdeel hoger ligt dan bij foto presentaties, gaan wij hier wat "strenger" naar kijken."
Ik weet zelf prima wat ik weg kan gooien maar als iemand nog dingen ziet die ik over het hoofd heb gezien is dit volgens mij daar de goede categorie waar dit ook gezegd mag worden, volgens mij is het juist de bedoeling van foto presentaties dat dit niet gebeurd. Als ik dit fout interpreteer hoor ik dat graag.
Dit keer inderdaad weinig van buiten de baan geschoten omdat we er maar relatief korte tijd aan het schieten zijn geweest, en we tenslotte de mogelijkheid hadden om op de baan te komen...

maar je hebt gelijk.. het hoort er eigenlijk wel bij in een serie als deze.