Botanische tuin, locatie Utrecht, tweede pinksterdag 1 juni

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.
Gesloten
johan_s

Botanische tuin, locatie Utrecht, tweede pinksterdag 1 juni

Bericht door johan_s » vr mei 22 2009 10:35 am

Hallo,

Tweede pinksterdag is zo'n dag, dat je denkt 'wat zal ik nou eens gaan doen ?'. Ik zou die graag die dag een soort mini-meeting willen organiseren. Het lijkt me leuk om met een klein groepje (maximaal 5 tot 10 mensen) de botanische tuinen in Utrecht (Uithof) te bezoeken en daar foto's te maken. We verzamelen om 10:30 voor de ingang en lopen dan rustig door het park. De bloemen staan nu volop in bloei en er dus dus veel te fotograferen.

Dat weekend organiseren de Utrechtse Botanische Tuinen en Orchideeën Vereniging ‘t Gooi het grandioze Orchideeënfestijn. Natuurlijk is er ook een ruim aanbod aan orchideeën te koop en kunnen bezoekers genieten van een weergaloze show van tropische orchideeën. En voor alle bezoekers zijn er twee soorten kleine orchideetjes gratis beschikbaar.

Botanische tuinen, locatie Utrecht, Budapestlaan 17 3584 CD Utrecht
OV Stadsbus lijn 11 (halte Botanische Tuinen) en 12 (halte Padualaan)
Meer info: http://www.bio.uu.nl/bottuinen/

Toegangsprijzen Volwassenen € 6,50, 65+ € 5,-, U-pas € 2,-. Museumkaart en kinderen t/m 12 jaar (alleen onder begeleiding) gratis

Wie heeft er zin om mee te gaan ? Reageer maar via deze topic of stuur mij een PB.

Groet, Johan

Antoinette
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: Botanische tuin, locatie Utrecht, tweede pinksterdag 1 juni

Bericht door Antoinette » za mei 23 2009 6:49 pm

Zeker de moeite waard! Ik wil wel mee :-) Ben er dit jaar nog niet geweest.
Say what you like
Do what you feel

Gesloten

Terug naar “Komende evenementen”