Onderstaande foto's zijn in HDR en graag jullie op- en aanmerkingen 'ter leering ende vermaeck'!
Groet,
marcel
[1]

[2]

[3]

[4]

[5]

[6]

Helemaal mee eens. Maar als je eens wéét hoeveel er aan werk gejat wordt via Flickr, echt niet normaal!Maud schreef:alleen stoort mij de watermerk in het midden heel erg..
Kan het me voorstellen maar kan watermerk niet op andere positie gezet worden?Marceld schreef:Helemaal mee eens. Maar als je eens wéét hoeveel er aan werk gejat wordt via Flickr, echt niet normaal!Maud schreef:alleen stoort mij de watermerk in het midden heel erg..![]()
Helaas, noodzakelijk kwaad zullen we maar zeggen.![]()
Groet,
marcel
Heb ik ook aan gedacht, maar doe ik het bijv. rechts onderaan, dan snijdt men het er weer af.Maud schreef:Kan het me voorstellen maar kan watermerk niet op andere positie gezet worden?
Marceld schreef:Heb ik ook aan gedacht, maar doe ik het bijv. rechts onderaan, dan snijdt men het er weer af.Maud schreef:Kan het me voorstellen maar kan watermerk niet op andere positie gezet worden?![]()
Maar je hebt me wél aan het denken gezet en ga eens kijken wat er nog meer mogelijk is.
Misschien afhankelijk van de foto het watermerk op een andere plek plaatsen?
Groet,
marcel
Dank je! Je had helemaal gelijk!Maud schreef:Ja veel beter!!
Nu komen de foto's beter tot zijn recht..
Heel mooi
Marceld schreef:Ik heb inmiddels de watermerken aangepast. Nu staan ze niet meer in het midden van de foto.
@Maud en Chip54: zo beter?![]()
Groet,
marcel