Onweer boven Amsterdam

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
pebee
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onweer boven Amsterdam

Bericht door pebee » ma mei 25 2009 11:23 pm

Onweer boven Amsterdam. Het viel niet mee (veilig van achter het keukenraam zoals aan de regendruppels te zien is) maar toch nog 2 schichten in een foto gevangen.
Tevens mijn eerste onweer foto met m'n nieuwe D90.

Afbeelding
D55 + D7100 + D90 + Nikkor 300mm afs F4 + Sigma 18-35mm F/1.8 DC HSM ART + Nikkor 18-200 mm + Nikkor 50mm + Sigma AF 150mm f/2.8 APO EX HSM macro DG D + Sigma 8-16mm f/4.5-5.6 DC HSM+ Sigma 70-200mm 2.8 + Sigma 150-600 mm C + Redged 427

Ciska

Re: Onweer boven Amsterdam

Bericht door Ciska » ma mei 25 2009 11:48 pm

Kan je niet wat naar het oosten sturen? het is hier Goddroog... geen druppel hier... ook geen onweer... Me tuintje begint nu toch echt wel een woestijn te worden....

Jay

Bericht door Jay » ma mei 25 2009 11:51 pm

Nu ik die foto zie zit ik echt te balen dat VieF de camera heeft! :(

om de 10 seconden flitst het hier, echt niet normaal meer gewoon.
Geweldig om nu bliksem foto's te maken! Maar helaas.

Om maar even ontopic te blijven:
Jammer dat hij wat scherpte mist. maar wel knap om er 2 op 1 foto te hebben hoor :)
petje af.

Ciska

Bericht door Ciska » ma mei 25 2009 11:54 pm

Dan boffen jullie maar in het prachtige westen hoor.....

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » di mei 26 2009 12:02 am

Ciska schreef:Dan boffen jullie maar in het prachtige westen hoor.....
Nou! Het is echt een voorrecht. Ik geloof dat ik een minuut of 5 geleden de hardste klap ooit hier in dit huis gehoord heb. En ik woon hier toch alweer 4 jaar...

Nu hagelt het trouwens. Vrij grote brokken ook.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Ciska

Bericht door Ciska » di mei 26 2009 12:06 am

stuur dan even wat hier heen, wij kunnen hier wel wat gebruiken. het is nu middennacht en het is hier zelfs nog heel erg warm. ik zit buiten met de notebook en kijk naar een sterrenhemel... ken je na gaan klein landje en toch zo'n groot verschil...
het is hier kurk en kurk droog en zoals ik zei warm... ja zelfs nu nog... heb gewoon geen zin om mijn kistje op te zoeken.

pebee
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door pebee » di mei 26 2009 12:40 am

Ja, spijtig dat ie net niet scherp genoeg is. Ik vind dat ook heel lastig in zulke omstandigheden. 'k 'heb trouwens net nog een aardige vastgelegd (ook weer ietsie onscherp, maar toch.. Het speelt zich af boven Schiphol.

Afbeelding

Jay schreef:Nu ik die foto zie zit ik echt te balen dat VieF de camera heeft! :(

om de 10 seconden flitst het hier, echt niet normaal meer gewoon.
Geweldig om nu bliksem foto's te maken! Maar helaas.

Om maar even ontopic te blijven:
Jammer dat hij wat scherpte mist. maar wel knap om er 2 op 1 foto te hebben hoor :)
petje af.
D55 + D7100 + D90 + Nikkor 300mm afs F4 + Sigma 18-35mm F/1.8 DC HSM ART + Nikkor 18-200 mm + Nikkor 50mm + Sigma AF 150mm f/2.8 APO EX HSM macro DG D + Sigma 8-16mm f/4.5-5.6 DC HSM+ Sigma 70-200mm 2.8 + Sigma 150-600 mm C + Redged 427

sumar
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *

Bericht door sumar » di mei 26 2009 9:34 am

Hier nog een Amsterdammer.
Afbeelding
Moest een beetje achteruit gaan staan wegens de regen, vandaar de extra omgeving.

Afbeelding
Achter een ruit. Zie dat ik de volgende keer eerst de ramen goed moet lappen voordat ik een foto maak...

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”