Heeft er iemand tips?
Alvast bedankt allemaal!
Groeten,
Joris.
*EDIT*
Ik weet inmiddels al welke locatie ik bedoelde voor het vastleggen van de ijsvogel... de Oostvaardersplassen... binnenkort ook maar eens een keertje naartoe gaan....

Ze zijn momenteel een groot deel van de Kubuswoningen aan het opknappen. Een groot deel daarvan staat in de steigers. Dus echt mooie foto's zul je er niet schieten. Maar normaal gesproken is het natuurlijk een top locatie.Diana Sinclair schreef:Wat dacht je van de Kubuswoningen in Rotterdam?
whaha ja ik zag het ook toen ik het bericht geplaatst had.M.Oorthuis schreef:Job,
dit topic was van februari
Kunnen we geen rondleiding van jou krijgen Martijn ?M.Oorthuis schreef:Haha ja kan ook inderdaad, misschien kunnen we er een algemeen draadje van maken ?
Die is vorig jaar al geweestMatthieu schreef:Kunnen we geen rondleiding van jou krijgen Martijn ?M.Oorthuis schreef:Haha ja kan ook inderdaad, misschien kunnen we er een algemeen draadje van maken ?
Jij fotografeert er nogal vaak
Is inderdaad vorig jaar al geweest maar het is best de moeite waard het nog eens over te doen dus als er nog liefhebbers zijn kunnen we best weer eens op een vrijdag of zaterdagavond afspreken......M.Oorthuis schreef:Die is vorig jaar al geweestMatthieu schreef:Kunnen we geen rondleiding van jou krijgen Martijn ?M.Oorthuis schreef:Haha ja kan ook inderdaad, misschien kunnen we er een algemeen draadje van maken ?
Jij fotografeert er nogal vaak