Beatle in the lounge

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
ArendV
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Beatle in the lounge

Bericht door ArendV » zo mei 24 2009 3:20 pm

Het barst op dit moment van de Rozenkevers, maar ze zitten weinig stil op dit exemplaar na dat lekker hing te loungen bovenin een Vrouwenmantel.
Met al dat haar wordt deze beetle een echte Beatle.

Afbeelding

Hier nog een foto van een actieve Rozenkever

Afbeelding
Groeten - Arend / flickr
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn

Ome Jan
Forumlid
Forumlid

Re: Beatle in the lounge

Bericht door Ome Jan » wo mei 27 2009 11:02 am

Mooie platen Arend! Vooral die waterdruppels op de 2e foto maken het lekker fris
Is dit gemaakt met een 105 VR ?

ArendV
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: Beatle in the lounge

Bericht door ArendV » do mei 28 2009 9:17 pm

Bedankt voor je reactie Ome Jan, ik dacht dat deze zonder reactie zou verdwijnen...
Ome Jan schreef:Mooie platen Arend! Vooral die waterdruppels op de 2e foto maken het lekker fris
Is dit gemaakt met een 105 VR ?
Nee ze zijn gemaakt met de Sigma 150mm macro op een bodemstatiefje (Berlebach mini).
De eerste is niet haarscherp, maar ik vond hem toch leuk genoeg om te plaatsen. Achteraf had ik de ISO op moeten schroeven (1/6 s en niet volledig windstil is riskant, wel MLU gebruikt).
Groeten - Arend / flickr
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”