1.

2.

3.

5.

6. M'n fiets

Het werkt ook door dichterbij op je onderwerp te gaan, zoals in het voorbeeld van Bjørn Rørslett.joepert schreef: Ik heb ook wel een paar genomen met groot diafragmagetal, maar dan vond ik het weer zo ééndimensionaal worden.
Kun je dit met de HDR functie in Photoshop??Léon Obers schreef: Ander trucje is vanaf statief werken, meerdere opnames maken met verschillende scherpte instellingen, en de scherpe delen van de afzonderlijke opnamen in elkaar poetsen in Photoshop.
Maar zonder fiets met alleen een stuk lantaarnpaal nog veel storender. Nu heeft die lantaarpaal een functie in het beeld.Ome Jan schreef:Foto 6 vind ik de beste, alleen had je dan de fiets niet tegen de lantaarnpaal moeten zetten. Deze is nu storend.
HDR heeft er niks mee te maken, maar als je zonodig een HDR output wilt hebben, maak je het wel erg ingewikkeld.Ome Jan schreef:Kun je dit met de HDR functie in Photoshop??Léon Obers schreef: Ander trucje is vanaf statief werken, meerdere opnames maken met verschillende scherpte instellingen, en de scherpe delen van de afzonderlijke opnamen in elkaar poetsen in Photoshop.