Macro [verzamel]
Re: Macro (verzamel)
Oe wat worden die kleine beesjes allemaal groot!!! Leuk nieuw draadje zo!!
- ArendV
- Forumlid
- Contacteer:

Groeten - Arend / flickr
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
- pebee
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Tjonge Arend, ik wou dat ik dit zo kon, vooral die van de bijen zijn geweldig! Mocht ik vragen hoe je te werk bent gegaan?
D55 + D7100 + D90 + Nikkor 300mm afs F4 + Sigma 18-35mm F/1.8 DC HSM ART + Nikkor 18-200 mm + Nikkor 50mm + Sigma AF 150mm f/2.8 APO EX HSM macro DG D + Sigma 8-16mm f/4.5-5.6 DC HSM+ Sigma 70-200mm 2.8 + Sigma 150-600 mm C + Redged 427
- ArendV
- Forumlid
- Contacteer:
Je bent lekker bezig hommels te platen Nicole! Van de laatste serie vind ik de eerste het meest bijzonder en van de vorig serie de tweede met de aanvliegende hommel.
Ik ben op dit moment van alles aan het uitproberen. De zandbij is genomen met de Nikkor 60 mm macro met opzetflitser omhooggeklapt. De viervleklibelle is genomen met de 300mm f4 AF-S met 1,7x teleconverter op éénpoot en die kleine groene sprinkhaan met de Sigma 150mm macro op grondstatief. Op statief krijg ik de beste resultaten, maar met de wind van deze dagen moet je soms de flits inzetten (die ik soms ook gebruik op een flexibele arm zodat ik hem in alle mogelijke standen kan zetten).pebee schreef:Tjonge Arend, ik wou dat ik dit zo kon, vooral die van de bijen zijn geweldig! Mocht ik vragen hoe je te werk bent gegaan?
Groeten - Arend / flickr
Een vlieg op zijn werk... (de container
)

Spinnetje, zomaar in de tuin:

Motje MET lange tong:

Niet moeders mooiste en ik was even de ogen aan het zoeken om op scherp te stellen:

Een bij blijft daarentegen altijd wel erg mooi om te zien en mooi om mee af te sluiten...

Spinnetje, zomaar in de tuin:

Motje MET lange tong:

Niet moeders mooiste en ik was even de ogen aan het zoeken om op scherp te stellen:

Een bij blijft daarentegen altijd wel erg mooi om te zien en mooi om mee af te sluiten...

Dank je Arend. Wegens tijdgebrek zit ik in mijn tuin de beestjes te fotograferen.
Ik ben aan het oefenen met lichtinval. Leuk om mee te spelen..
Ik ben aan het oefenen met lichtinval. Leuk om mee te spelen..

NAS Buikpijn
- EelcoD7100
- Forumlid
Op libellenjacht geweest ...
1.

2.

3.

4.

Dit keer niet met de macro gefotografeerd, maar met de 70-200vr
Groetjes Monique

1.

2.

3.

4.

Dit keer niet met de macro gefotografeerd, maar met de 70-200vr
Groetjes Monique

http://500px.com/EelcoVandeKamp
- pebee
- Forumlid
Niet verkeerd dat 70-200 mm objectief! Mooie foto's.
D55 + D7100 + D90 + Nikkor 300mm afs F4 + Sigma 18-35mm F/1.8 DC HSM ART + Nikkor 18-200 mm + Nikkor 50mm + Sigma AF 150mm f/2.8 APO EX HSM macro DG D + Sigma 8-16mm f/4.5-5.6 DC HSM+ Sigma 70-200mm 2.8 + Sigma 150-600 mm C + Redged 427