hoe kan dat nou???
hoe kan dat nou???
Hallo,
Ik ben bezig met het afdrukken van foto's. Op die foto's heb ik vanuit fotoshop elements 4 een tekst toegevoegt. maar als de print klaar is staat er niets op geschreven.
Hoe kan dat nou? Ik heb gisteren een festival vastgelegd en wil graag wat tekt erbij. ik moet voor 12.00uur vanmiddag de foto's inleveren.
ik hoop op een snelle reactie.
dank u
Ik ben bezig met het afdrukken van foto's. Op die foto's heb ik vanuit fotoshop elements 4 een tekst toegevoegt. maar als de print klaar is staat er niets op geschreven.
Hoe kan dat nou? Ik heb gisteren een festival vastgelegd en wil graag wat tekt erbij. ik moet voor 12.00uur vanmiddag de foto's inleveren.
ik hoop op een snelle reactie.
dank u
Re: hoe kan dat nou???
Ik ben niet bekend met Photoshop Elements 4 maar maakt die bij het toevoegen van tekst soms een extra tekstlaag aan? En dat die laag dan misschien niet wordt geprint?
Als dat het geval is kan je vóór het printen de lagen eerst samenvoegen tot één laag.
Als dat het geval is kan je vóór het printen de lagen eerst samenvoegen tot één laag.
nee de printpreview lijkt de tekst niet aan te geven. maar als ik de foto open dan zie ik de tekst wel staan!
Dan vermoed ik net als Remoss dat de tekst in een andere layer staat en dat die niet is geselecteerd om te printen.natuurfotograaf schreef:nee de printpreview lijkt de tekst niet aan te geven. maar als ik de foto open dan zie ik de tekst wel staan!
Maak er maar eens één laag (layer) van. Als je tekst gaat maken dan zijn het altijd 2 lagen... daar maak je er nu 1 van selecteer beide lagen, druk dan op CTRL + E en nu is het één laag en druk dan eens af.
heren mag ik jullie hartelijk danken voor jullie reacties!
Het is gelukt!!! inderdaad met 2 lagen en dan Ctrl + E.
Zo nu snel de foto's bewerken en op naar de voorzitter.
Nogmaals bedankt.
met vriendelijke groet.
Het is gelukt!!! inderdaad met 2 lagen en dan Ctrl + E.
Zo nu snel de foto's bewerken en op naar de voorzitter.
Nogmaals bedankt.
met vriendelijke groet.
Ja natuurlijk, jij gaf alleen een herhaling van de oplossingCiska schreef:heren?

Ik was denk ik in mijn blijdschap een beetje te snel met mailen. Maar natuurlijk ook de dame bedankt.
Sorry Ciska

Sorry Ciska