gorilla imi
gorilla imi
Heeft iemand van jullie ervaring met deze van dealextreme:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15678
Toch wel even wat goedkoper dan de gorillapod slr ...
Ben van plan deze te bestellen..
Groet JW
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15678
Toch wel even wat goedkoper dan de gorillapod slr ...
Ben van plan deze te bestellen..
Groet JW
Re: gorilla imi
Anyways, ik heb m toch besteld, voor EUR 9,87 inclusief verzendkosten vanuit Hong Kong kan ik me toch geen buil vallen dacht ik zo :mrgreen:
Ik persoonlijk zou mijn camera er niet aan hangen... vond het altijd al enge dingen...
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
De winkels in Nederland verkopen de Gorillapod graag, omdat de klant blij is met iets kleins en redelijk voordelig uit is. En ze weten zeker dat de klant nog een keer terugkomt voor een echt statief.
Als je nu een echt klein statief zoekt, kijk dan eens naar een onwrikbaar tafelstatief.
Als je nu een echt klein statief zoekt, kijk dan eens naar een onwrikbaar tafelstatief.
Voor bijv. een D700 met MBD10 en 24-70 is het inderdaad niks maar ik mag mijn Canon G9 er graag de nodige support mee geven.
Luc.
Luc.
Mij lijkt de flexibelheid van zo'n ding wel handig, dus daarom, voor de heb en wellicht kun je er iets mee. Je kunt namelijk een echt statief ook weer niet voor iedere situatie gebruiken.
Koop je een peperdure camera, ga je vervolgens bezuinigen op zo'n nep gorilla pod. Die zijn bedoelt om je camera aan bomen ed. te hangen. Maar op deze zou ik mijn camera nog geeneens op tafel durven neerzetten. Misschien onterecht maar ik heb dan zoiets...die Gorilla kost 30 euro(ofzoiets?) deze een tientje... dat zal dus wel niks wezen. Het hoeft niet...maarja het zal maar wel gebeuren.
Ik denk dat het minder goed werkt dan het lijkt.
Volgens mij is het gewoon rommel.
Volgens mij is het gewoon rommel.
Rommel, inderdaad, ach ja, dan weten we dat ook weer :mrgreen:
Zelfs de schroefdraad past niet.
Zelfs de schroefdraad past niet.