Archeon Midzomer Fair 20-21 juni Archeon

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.
Gesloten
johan_s

Archeon Midzomer Fair 20-21 juni Archeon

Bericht door johan_s » wo mei 27 2009 10:28 pm

1e Archeon Midzomer Fair
20/21 juni 2009 in Archeon

De 1e zomerse variant van de Midwinter Fair wordt gehouden op zaterdag 20 juni en zondag 21 juni a.s. met op zaterdagavond de Midzomer nacht welke tot 23.00 uur duurt en afgesloten wordt met een groot spectakel.
Het hele weekend is er een zomerse Fantasy & Gothic markt, zijn er concerten, vechtshows, ambachten, demonstraties zwaardvechten, lezingen, spellentoernooien en heksen. Er zijn demonstraties van Live Action Role Playing groepen, Celtic Folk en metal muziek en nog veel meer activiteiten.

Gaan hier mensen van NCN heen ?

Groet, Johan

Nikon-Jim
Forumlid
Forumlid

Re: Archeon Midzomer Fair 20-21 juni Archeon

Bericht door Nikon-Jim » di jun 02 2009 10:52 pm

Hi Johan, ik ga er op zaterdag heen maar dan meer als lid van GothicModels :mryellow:
Groet,
Jimmy
Kijk voorlopig hier voor mijn foto's:
http://www.flickr.com/photos/jimmyp_64/" onclick="window.open(this.href);return false;

johan_s

Re: Archeon Midzomer Fair 20-21 juni Archeon

Bericht door johan_s » wo jun 03 2009 10:46 am

Nikon-Jim schreef:Hi Johan, ik ga er op zaterdag heen maar dan meer als lid van GothicModels :mryellow:
Groet, Jimmy
Yep, ik ook, maar ik dacht dat er misschien nog mensen van dit forum het ook leuk zouden vinden om er heen te gaan.

Groet, Johan

Gesloten

Terug naar “Komende evenementen”