Groetjes George

Even geduld s.v.p., ik moet inmiddels 7 films laten ontwikkelen. Naast die van Oost-Groningen heb ik vandaag gefotografeerd op de Landmachtdagen in de Bernhard-kazerne te Amersfoort, bij festival "Franje" en de Parade óók in Amersfoort. Dat wordt helaas niet eerder dan het einde van de week vrees ik.MartijnM schreef:Niemand nog? Dan start ik met een paar...![]()
Ze hebben er feest gevierd, het dak ging er af en is er nog steeds af . . . (Gave foto trouwens)MartijnM schreef:3. Authentieke Groningse doorzonwoning
Nog niet, nu wel. Een nieuwe kreet is geboren en wij zijn er allemaal getuige van . . . .(Ook een gave foto)MartijnM schreef:4. Carex (=Caravan Exploring, bestond die ook al Fred?)
Riemke schreef:Waar blijven de foto's?Martijn is toch niet in z'n eentje naar Oost-Groningen geweest?
Een secreet is niet een schoonmoeder zoals sommige denken, maar gewoon een toilet.Cees Laarman schreef:Dat zou weleens een kraai kunnen zijn, in ieder geval geen kauw. Leuke foto's, George. Vertel eens iets meer over de functie van die secreeten, svp.