Groetjes George

haha, goed zeg!D-90s schreef:![]()
![]()
![]()
Dit keer van ons een uitgebreidere "making of"
Om maar gelijk in te haken op de foto die Martijn van mij maakte...
Hier zat ie dus..![]()
![]()
Ja, en is die niet mooi?joepert schreef:Ik zit weer te smullen hier! Leuk, eindelijk eens een plaatje van Fred's illustere Rolleicord
Zeer fraai, alleen die helblauwe strap doet wel íets af aan het effect vind ik.Frederix schreef:Ja, en is die niet mooi?joepert schreef:Ik zit weer te smullen hier! Leuk, eindelijk eens een plaatje van Fred's illustere Rolleicord
Helemaal eens, een originele Rolleicord-strap met metalen strippen die aan de camera passen kost ca € 50. Dat vind ik eigenlijk wel een beetje erg veel geld voor alleen een strap. Vandaar de blauwe, die had ik nog liggen.joepert schreef:Zeer fraai, alleen die helblauwe strap doet wel íets af aan het effect vind ik.Frederix schreef:Ja, en is die niet mooi?joepert schreef:Ik zit weer te smullen hier! Leuk, eindelijk eens een plaatje van Fred's illustere RolleicordEen lederen band is toch passender, niet?
Hoi ALE,ALE schreef:Gezelligheid is altijd verzekert als je met George op stap gaat. Dat is hier ook weer overduidelijk te zien. Wat een leuke foto's luitjes, hopelijk hebben we a.s. zaterdag ook van dit mooie (droge) weer.
Laat de rest ook maar snel doorkomen !!!!
Cheers,
ALE