Skyline San Francisco (sony A100)

Je kan hier foto's plaatsen die zijn gemaakt met apparatuur die niet aan Nikon is gerelateerd
Plaats reactie
Arnoud

Skyline San Francisco (sony A100)

Bericht door Arnoud » vr jun 05 2009 2:00 pm

Deze foto is al weer bijna twee jaar oud. De skyline van San Francisco met op de voorgrond de painted sisters.

Afbeelding

noogle
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: Skyline San Francisco (sony A100)

Bericht door noogle » vr jun 05 2009 2:30 pm

Zozo Arnoud,

1e foto op het forum en meteen een hele nette plaat! Mooie kleuren en lekker scherp. Ben er alleen niet uit of ie zonder gras beter zou zijn, op 1 of andere manier stoort het me een beetje, maar zonder gras is het het ook niet helemaal.

Leuke foto!!

Michael
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)

een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com

Myriad

Bericht door Myriad » zo jun 07 2009 8:02 pm

Arnoud,

Dat is een mooie foto! Niets aan doen, zo laten.

ALE
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door ALE » zo jun 07 2009 8:12 pm

Een enorm mooie opname, dat is een ding wat zeker is. Ik heb ook lang getwijfeld maar ben er voor mijzelf uit. Ik zou een klein stukje van het gras aan de voorzijde croppen. Dan vormt het gras tesamen met de Painted Sisters en entrance van je opname, de skyline het middenkader en de lucht het exit gedeelte. Nu lijkt het dat de foto uit 4 parten bestaat. Is en blijft natuurlijk een kwestie van smaak, speel er eens mee. Jij bepaalt uiteindelijk wat je het mooist vindt.
Groet,

ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters

Plaats reactie

Terug naar “Foto's gemaakt met niet-Nikon camera”