telezoomlens

Discussies over telezoom objectieven zoals 55-200 mm, 80-200 mm, 70-300 mm of 200-400 mm
ArjanAanraad
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: telezoomlens

Bericht door ArjanAanraad » ma mar 19 2007 9:58 pm

gdepater schreef:
Snakie schreef:Hallo helden,

Door het enorme aanbod van lenzen verzuip ik in wat ik zou moeten kiezen. Ik heb 1000 euro tot mijn beschiking en wil graag een telezoomlens kopen. Minimaal 300 mm bereik, liefst 400. Ook moet er beeldstabilisatie opzitten! Wie o wie helpt mij! Mijn voorkeur gaat tot nu toe uit naar de 80-400 vr lens van Nikkor maar die is te duur... (1400-1600 euri) Mijn grens is echt 1000 euro.

Help!

heb nu 18-135 kitlens bij mijn D80
Snakie geef gewoon die € 1000,- aan mij en al je problemen zijn opgelost! :)
Gerrit
Als jullie nog wat over hebben mag je gerust om mijn girorekeningnr vragen, geen probleem :D
NCN lid but still wondering......keep it clear!

http://www.arjanaanraad.nl

Snakie

Bericht door Snakie » ma mar 19 2007 11:21 pm

Ik weet het nu helemaal niet meer. Maar Harry B. waar heeft je schoonzoon dat objectief gevonden voor die prijs?
Ik zoek al tijden maar zie hem nergens!

harry bul

Bericht door harry bul » di mar 20 2007 10:22 am

Snakie schreef:Ik weet het nu helemaal niet meer. Maar Harry B. waar heeft je schoonzoon dat objectief gevonden voor die prijs?
gewoon op marktplaats snakie misschien een beetje geluk mee gehad. kon eigenlijk niet zien dat die gebruikt was zo mooi zag hij er uit.ter plaatse uitgeprobeerd. het mooie van die lens is dat je gemakkelijk op 400mm uit de hand kunt fotograferen statief is niet nodig.en werkelijk haarscherpe foto's ook op 400mm ik gebruik hem bijna altijd omdat ik een hoop aan straatfotografie doe. kijk hier maar eens snakie

http://www.dfoto.nl/detail-foto-64255.htm

Gr Harry

George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

mooi

Bericht door George Fennes » di mar 20 2007 10:32 am

Is een mooie foto Harry.

Dat meisje had niet eens door dat jij haar op de gevoelige sensor vastlegde.

Mijn complimenten.

Groetjes George :D
Blijf het objectief bekijken

ArjanAanraad
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Bericht door ArjanAanraad » di mar 20 2007 11:04 am

harry bul schreef:
Snakie schreef:Ik weet het nu helemaal niet meer. Maar Harry B. waar heeft je schoonzoon dat objectief gevonden voor die prijs?
gewoon op marktplaats snakie misschien een beetje geluk mee gehad. kon eigenlijk niet zien dat die gebruikt was zo mooi zag hij er uit.ter plaatse uitgeprobeerd. het mooie van die lens is dat je gemakkelijk op 400mm uit de hand kunt fotograferen statief is niet nodig.en werkelijk haarscherpe foto's ook op 400mm ik gebruik hem bijna altijd omdat ik een hoop aan straatfotografie doe. kijk hier maar eens snakie

Mooie plaat, op welke afstand had je deze geschoten?

Gr Harry
NCN lid but still wondering......keep it clear!

http://www.arjanaanraad.nl

harry bul

Re: mooi

Bericht door harry bul » di mar 20 2007 11:08 am

George Fennes schreef:Is een mooie foto Harry.

Dat meisje had niet eens door dat jij haar op de gevoelige sensor vastlegde.

Mijn complimenten.

Groetjes George :D
Bedankt voor de complimenten George ik probeer altijd een foto te maken zonder dat diegene het in de gaten heeft vandaar ook de 80/400 George dit soort foto's spreekt mij meer aan dan een studiofoto zo heeft ieder zijn eigen voorkeur..

Harry

harry bul

Bericht door harry bul » di mar 20 2007 11:12 am

Snadaa schreef:
harry bul schreef:

Mooie plaat, op welke afstand had je deze geschoten?
Afstand was ongeveer 20/25 meter snakie met 400mm.

Gr Harry

Cees
Forumlid
Forumlid

Bericht door Cees » di mar 20 2007 11:30 am

Vind 'm erg mooi, Harry! Niet alleen dat het meisje het niet in de gaten heeft, maar ook de kleuren!

Groet, Cees :D
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

harry bul

Bericht door harry bul » di mar 20 2007 11:56 am

chip54 schreef:Vind 'm erg mooi, Harry! Niet alleen dat het meisje het niet in de gaten heeft, maar ook de kleuren!

Groet, Cees :D
Dank je Cees is mijn favoriete tak van fotografie.

Harry

Plaats reactie

Terug naar “Telezoom”