Liggen, staan of hangen die dingen in de buitengracht?
Dat klopt, de een op een brug de ander met een loopsteiger tot boven de gracht.Cees Laarman schreef:Meer dan!![]()
Liggen, staan of hangen die dingen in de buitengracht?
Wat denk je van die vijandige soldaten die er onder varenCees Laarman schreef:Dat kan dan ook alleen maar in vredestijd!![]()
Moet je in oorlogstijd écht rennen!!!!!
Joepert de 13e kan je ook nog komen hoorjoepert schreef:Als jullie klaar zijn met excrementen uit een secreet op een exotische lokatie, mag ik dan even een complimentje geven voor de wederom bijzonder mooie foto's die voorbij komen? Echt jammer dat ik er niet bij kon/kan zijn... Oost Groningen staat zeker op ons "to do" lijstje!
Hoi George,George Fennes schreef:Joepert de 13e kan je ook nog komen hoorjoepert schreef:Als jullie klaar zijn met excrementen uit een secreet op een exotische lokatie, mag ik dan even een complimentje geven voor de wederom bijzonder mooie foto's die voorbij komen? Echt jammer dat ik er niet bij kon/kan zijn... Oost Groningen staat zeker op ons "to do" lijstje!![]()
Groetjes George
OOooh, gewoon een plonshok dusGeorge Fennes schreef:Een secreet is niet een schoonmoeder zoals sommige denken, maar gewoon een toilet.Cees Laarman schreef:Dat zou weleens een kraai kunnen zijn, in ieder geval geen kauw. Leuke foto's, George. Vertel eens iets meer over de functie van die secreeten, svp.
Maar dan en waar je met je blote billen over een balk gaat hangen, en de rest mag je zelf in vullen![]()
Daarom werden die dingen boven het water gebouwd.
Ik hoop dat ik het duidelijk genoeg heb uitgelegd.
Groetjes George
Dat zou je ook zo kunnen noemen PeterPeterG schreef:OOooh, gewoon een plonshok dus![]()
Het is een niet volgroeide vogel (juvenile). Dat maakt het moeilijker, maar gezien de kleur van de ogen en de opbouw van de snavel ben ik er bijna zeker van dat het een Kauw is.George Fennes schreef:Nog een paar die ik jullie niet wil onthouden.
1. Is dit nu een Kauw of een Kraai?