Containers lossen
Re: Containers lossen
Ga ook voor nr.2 Perfecte uitvoering en weergave die de kracht van ons digitale tijdperk nog eens onderstreept.
Zo te zien aardig wat opnames over elkaar om het contrast te overbruggen. Heb sterk het idee dat de opname door de photomatixsoep is gehaald.
Bedoel dit niet als commentaar of kritiek. Mooi werk waar niets op af valt de dingen.
Zo te zien aardig wat opnames over elkaar om het contrast te overbruggen. Heb sterk het idee dat de opname door de photomatixsoep is gehaald.
Bedoel dit niet als commentaar of kritiek. Mooi werk waar niets op af valt de dingen.
Het mooie van deze foto is dat hij zo uit de camera komt, zelfs geen cropTobias schreef:Zo te zien aardig wat opnames over elkaar om het contrast te overbruggen. Heb sterk het idee dat de opname door de photomatixsoep is gehaald.

Groeten Kees
Mijn motto: De compositie máákt de foto
Fujifilm X100F
Fujifilm X100F
Dat is dan heeeeeeel erg fraai!KvP schreef:Het mooie van deze foto is dat hij zo uit de camera komt, zelfs geen cropTobias schreef:Zo te zien aardig wat opnames over elkaar om het contrast te overbruggen. Heb sterk het idee dat de opname door de photomatixsoep is gehaald.
Ik had er 5 gemaakt met de bedoeling HDR, maar de 0- foto was gewoon perfect
Groeten Kees
Fujifilm X100F
Fujifilm X100F
Groeten Kees
Fujifilm X100F
Fujifilm X100F
- Fera Albi
- Clublid
Mooie platen Kees.
Ik blijf terugkomen op no. 2; Een hele mooie compositie waar de grootsheid van het hele gebeuren mooi in tot uiting komt.
Fijne camera die D300
Mijn spaarvarken staat te knorren en ik heb hevige NAS-symptomen...
Ik blijf terugkomen op no. 2; Een hele mooie compositie waar de grootsheid van het hele gebeuren mooi in tot uiting komt.
Fijne camera die D300

Mijn spaarvarken staat te knorren en ik heb hevige NAS-symptomen...
Met de groeten van Hans.
We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...
We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...