De D700 voor een fraaie prijs

Discussies over fotografie met de D100, D200, D300, D300s, D500, D700, D800, D800E, D810 en D850
gongon
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: De D700 voor een fraaie prijs

Bericht door gongon » za jun 13 2009 10:54 am

Gefeliciteerd met je D700 en dat je er maar veel plezier van mag hebben.
Groetjes Gonnie.

Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.

Tobias

Bericht door Tobias » za jun 13 2009 2:11 pm

@remoss

Van jouw aankoop kreeg ik ook de kriebels en ben op de bonnefooi naar MM in Alexandrium gegaan. Daar stond de d700voor 1577. Direct de verkoper aan zijn jasje getrokken maar helaas niet op voorraad. Wel voor dezelfde prijs te bestellen alleen geen enkel zicht op de levertijd. Moest ook nog eens vooruit betaald worden. Dit vond ik wat maf. Wel betalen en wellicht een hele tijd wachten.

Of ik dan niet het showroom model mocht meenemen. Na wat aarzeling ging hij akkoord. Na een grondige inspectie op beschadigingen tot aankoop overgegaan.

Nu ben ik niet zozeer een liefhebber van showroom modellen maar hier zaten slechts wat vingerafdrukken op (naar ik vermoed van Can.. bezitters :lol: ) en inmiddels aan het tunen. De aankoop vooral gedaan om de 14-24 en 24-70 optimaal te benutten. Voor het tele blijven mijn d300dertjes favoriet.

Bedankt voor de inspiratie!

Even een lange v..... naar KE omdat die de d700 met dik 100 euro hebben verhoogt in deze vakantie periode. Staat er nu voor 1995.

oscar

Bericht door oscar » za jun 13 2009 11:11 pm

Hier bij de MediaMarkt in Crucius kostte de D700 body (incl. de 16% korting) EUR 1671. Wist dat ze per vestiging kunnen verschillen ivm regio prijzen, maar zo'n verschil :twisted:

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » zo jun 14 2009 1:13 am

Mooi gedaan Tobias en veel plezier vooral :)

Sinbad

Bericht door Sinbad » zo jun 14 2009 9:47 am

Media Markt maakt de markt kapot hahahaha, maar ik heb er ook een gescoord. In de vestiging in Arnhem was hij origineel 1999,- en na de korting kwam ik uit op 1679,-. Iets duurder dan in de andere vestigingen, maar ik ben er niet voor in de auto gestapt. Omdat ik gisteren vlak voor sluitingstijd kwam heb ik het showmodel mee kunnen nemen, anders was het een onbekende wachttijd geworden. Uiteraard eerst goed bekeken en getest en inderdaad alleen vingerafdrukken op de body. Kreeg er een doekje bij om die te verwijderen :lol: .

Full Frame groeten aan alle medebezitters,

John 8)

Tobias

Bericht door Tobias » zo jun 14 2009 11:52 am

@Sinbad
proficiat met je nieuwe aanwinst en het gedane voordeel.

Dat MM de markt kapot maakt valt wel mee. Het zijn immers maar een paar dagen. Camera importeurs ondersteunen deze actie.

MM gaat er echt geen geld bij leggen, dus kennelijk zit er genoeg ruimte op een camera. Iets heel anders wat verkopers beweren. Die beweren dat de marges zeer klein zijn.

Nou in deze vakantie periode is het voor de meeste handelaren extra zakken vullen. De meeste hebben 100 euro of meer op de D700 gegooid. Ondanks al het gedoe over crisis.

NIet gek om 400 euro te incasseren met het schuiven van een doos. De kopers in dit segment weten wat ze willen en hebben geen voorlichting meer nodig van een verkoper die vaak niet eens weet waar hij over praat.

Wat mij betreft mogen er meer van dit soort acties komen.

Ben ik nou gek of......

gongon
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door gongon » zo jun 14 2009 6:41 pm

Mijn zwager wilde ook een nieuwe camera kopen bij MM, maar hij wilde een Canon 5d mark...., die was er niet maar hij mocht een D3 hebben voor 2900 euro, had ik maar gedaan als ik hem was. Maar hij heeft toch liever Canon omdat hij gewend is aan Canon, nou ja, hij heeft een filmcamera van Canon.
Groetjes Gonnie.

Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » zo jun 14 2009 7:44 pm

Een D3 voor 2900 had me misschien wel aan het twijfelen gebracht denk ik, maar goed dat dat niet zo was in Alkmaar :)

Ondertussen wat met de D700 in de weer geweest, vooral kiekjes gemaakt om de verschillen tussen wél of niet Active D-Lichting en dergelijke zaken te ontdekken.
Ondertussen heeft het goedkope beschermplasticje voor het display plaats gemaakt door een mooie setje GGS protectie glaasjes, met veel dank aan Arend-HO die dat zelfs op zondag gewoon even weet te regelen :D Top hoor.

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door JacTrum » di jun 23 2009 12:24 am

Toen ik begin juni bij MM was (Breda) stond ' ie er wel, maar was ' ie (voor globaal 2000 euro) niet in voorraad met een levertijd van minimaal 2 weken. Toen heb ik hem maar bij Kamera Express gekocht. Ik denk overigens dat ik ook voor die Canon 5d Mark II wel gezwicht zou zijn, maar ik ben nu heel blij met m'n D700. Some people have all the luck :-)
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » di jun 23 2009 12:28 am

JacTrum schreef:met een levertijd van minimaal 2 weken
Een beetje geduld had je toch wellicht een paar honderd euro op kunnen leveren. Maar ik kan me voorstellen hoe dat gaat. Eenmaal op de korrel........;)

Arend-ho

Bericht door Arend-ho » di jun 23 2009 8:21 am

het is mij het wachten wel waard.... :D
oke het kriebelt...geef ik toe maar als ik 400 euro in mijn zak kan steken om twee weken te wachten...mwah
zit ik nu op de helft. :D
en nou opschieten daar :twisted:

Arend

Plaats reactie

Terug naar “D100, D200, D300(s), D500, D700, D8x0(E)”