remember me
Re: remember me
Heb helemaal niks met dit soort fotografie.
Puur studio werk dus makkelijke omstandigheden.
Je verzint iets (nou ja je kijkt wat naar surrealisten) , zoekt een model, een visagist die de boel bekladder, wikkel er wat rommel omheen, schuif wat met je verlichting en rond het af een een bewerkingsprogramma.
Als kunst zou ik het niet eens in de schuur of toilet willen hangen.
Puur studio werk dus makkelijke omstandigheden.
Je verzint iets (nou ja je kijkt wat naar surrealisten) , zoekt een model, een visagist die de boel bekladder, wikkel er wat rommel omheen, schuif wat met je verlichting en rond het af een een bewerkingsprogramma.
Als kunst zou ik het niet eens in de schuur of toilet willen hangen.
Tobias, Erg spijtig dat we zulke mensen met zulke meningen op dit forum hebben . Je doet erg laagdunkend over studio fotografie , maar in werkelijkheid haal je jezelf erg naar bendeden.
Jammer, had je toch hoger in geschat , maar heb me sterk vergist wanneer ik naar je uitlatingen kijk
Dat je er niets mee hebt ... dat kan, maar ga niet jezelf voor gek zetten,
Grusse
Jammer, had je toch hoger in geschat , maar heb me sterk vergist wanneer ik naar je uitlatingen kijk
Grusse
- pietje-nukem
- Forumlid
Nikon schreef:Tobias, Erg spijtig dat we zulke mensen met zulke meningen op dit forum hebben.

Iedereen mag toch zijn mening hebben?
Dat niet iedereen dit deelt, da's wat anders
Nou, van mij ook de groeten
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Nou Nikon ik vind jouw reactie wel een beetje overtrokken.Nikon schreef:Tobias, Erg spijtig dat we zulke mensen met zulke meningen op dit forum hebben . Je doet erg laagdunkend over studio fotografie , maar in werkelijkheid haal je jezelf erg naar bendeden.
Grusse
Dit soort fotografie zou ook niet mijn ding zijn, niet realistisch genoeg.
Maar dat is mijn mening.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
Een forum is er volgens mij om een mening te uitte, van gedachten te wisselen elkaar kennis toe te spelen. Wat betreft een mening, kan je het mee eens zijn of niet. Hier worden foto's in de etalage gezet en dan kan (mag?) je er een mening over hebben.Nikon schreef:Tobias, Erg spijtig dat we zulke mensen met zulke meningen op dit forum hebben .
Je veranderd puur studiowerk en makkelijke omstandigheden in laagdunkend. Leuke invulling en gekleurde interpretatie.Nikon schreef: Je doet erg laagdunkend over studio fotografie , maar in werkelijkheid haal je jezelf erg naar bendeden.
Iedereen weet dat studio fotografie tot de meest makkelijke manier van fotografie behoort. Alles is de conditioneren en gegevens zijn vast.
Deze opmerking beantwoord zichzelf.Nikon schreef:Jammer, had je toch hoger in geschat , maar heb me sterk vergist wanneer ik naar je uitlatingen kijk
maar ga niet jezelf voor gek zetten
@Nikon van mij mag je reageren zoals het je goeddunkt.
Sance rancune
Ik vind het gezien de tekst "Remember me" meer een foto als rauwkaart. De foto is mooi, maar vind het meer in de categorie rauwkaarten.
Aangezien dat het afgelopen jaar er een aantal mensen om me heen, waaronder me moeder, overleden zijn wordt ik niet vrolijk van deze foto, eerder doet het me verdriet, maar zeg er bij, ik ben vrij gevoelig voor dit soort dingen.
Aangezien dat het afgelopen jaar er een aantal mensen om me heen, waaronder me moeder, overleden zijn wordt ik niet vrolijk van deze foto, eerder doet het me verdriet, maar zeg er bij, ik ben vrij gevoelig voor dit soort dingen.
- Boldey
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
@Tobias, erg domme opmerking, zit niemand op te wachten...
@ Roth, WAUW! Belichting en compositie zijn echt super!!!
- Brenzef
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ik denk het werk Tobias totaal niet aanspreekt Boldey.Boldey schreef:@Tobias, erg domme opmerking, zit niemand op te wachten...
Voor mij geldt hetzelfde, zie er niks in en vind het een gemaakte opzet.
Qua licht is het wel mooi, maar daar blijft het bij.
Om het licht zo te krijgen valt niet mee, ook niet in een studio.
@ Tobias,
Probeer de boel zo maar eens uit te lichten.
Zal knap tegenvallen.

Ciska schreef:meer een foto als rauwkaart.

Het doet me deugd dat jouw goed onderbouwde commentaar wel iets bijdraagt. Over dom gesprokenBoldey schreef:@Tobias, erg domme opmerking, zit niemand op te wachten...

- Gobert
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Ik mag het ook graag zien. Aan de muur hangen thuis is een ander ding, maar vind het creatief gedaan.
Gobert - La passione passa dal cuore
Eroe Nazionale
Eroe Nazionale
Voor iemand die nog met de techniek stoeit zekerBrenzef schreef: @ Tobias,
Probeer de boel zo maar eens uit te lichten.
Zal knap tegenvallen.