V.A.G. Meeting Bergum 14-06-2009 (+ 5 fotos)

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
eteuben

V.A.G. Meeting Bergum 14-06-2009 (+ 5 fotos)

Bericht door eteuben » ma jun 15 2009 12:42 am

Mijn eerste lichting online. Heb me prima vermaakt tussen alle vw's. Let op dat deze foto's geheel onbewerkt zijn, op het verkleinen en een kader na... :D

Met dank aan het polarisatiefilter, standje "Levendig" in de camera en de monopod... :wink:

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

Rest staat hier;
http://portfolio.edwinteuben.nl/#24.0
Laatst gewijzigd door eteuben op ma jun 15 2009 11:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Ciska

Re: V.A.G. Meeting Bergum 14-06-2009

Bericht door Ciska » ma jun 15 2009 1:06 am

hele mooie en scherpe foto's. Ik vind alleen je naam er erg groot onder staan. de kever heeft altijd mijn voorkeur gehad, waarom weet ik niet, maar de echte oude goede kever heeft gewoon iets.
maar vind de foto's wel erg mooi

ArendV
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door ArendV » ma jun 15 2009 11:40 am

De VW'tjes zijn technisch goed vastgelegd op de gevoelige plaat/sensor, geeft een goede impressie van die dag.

Als foto vind ik nummer 8 - de gele golf in de hal - het mooiste en meeste potentie hebben.
Maar om die af te maken moet je wat mij betreft toch gaan photoshoppen om de achtergrond op te schonen.

Blijkbaar zijn de ouderwetse imperiaal en een kratje Heineken favoriet bij VW's uit de jaren 70 en 80 :roll:
Groeten - Arend / flickr
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn

SwederD70
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Contacteer:

Bericht door SwederD70 » ma jun 15 2009 6:19 pm

Blijkbaar zijn de ouderwetse imperiaal en een kratje Heineken favoriet bij VW's uit de jaren 70 en 80
Haha volgens mij is dit "zzzoooo 2009"....(=lees trend voor dit seizoen ;-)
Paar weken geleden dit ook tegengekomen op VW Kevers in Thorn(Limburg)

Zijn weer een berg strakke plaatjes voor eigenaars van de VW's!

Uitdaging voor de volgende keer, de motor volledig gespiegelt in de motorkap als detailshot (zei laatste foto, blauwe golf) :wink:
Niet Ziet Jij Wat Zie Zie, Ik Ik

https://www.flickr.com/photos/roder16078/

eteuben

Bericht door eteuben » ma jun 15 2009 11:16 pm

Ik neem de uitdaging mee voor de volgende keer. Heb meer gezocht naar spiegelingen, maar is me niet zo goed gelukt nog.

Foto 8, die met potentie, kan ik niet goed photoshoppen. Kan de mensen op de achtergrond lastig wegwerken. Anderzijds vind ik het ook niet storend, mensen op een meeting. Geeft wel aan hoe druk het was. En zo'n auto staat nooit lang vrij, was al blij dat er niemand voor stond.

Nogmaals een kleine greep uit de foto's die door de selectie gekomen is... :wink:

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: V.A.G. Meeting Bergum 14-06-2009 (+ 5 fotos)

Bericht door remoss » di jun 16 2009 12:08 am

Echt wel een leuke impressie hoor Edwin. Gewoon met mensen erbij, zoals het in werkelijk ook is. Mooie kleuren en lekker scherp.

Mijn favoriet is nr 6 uit de 1e serie. Ja, zonder mensen, dat dan weer wel en ondanks de uitgebeten lucht. Komt vooral door het standpunt denk ik.

ArendV
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door ArendV » di jun 16 2009 8:46 am

eteuben schreef:Foto 8, die met potentie, kan ik niet goed photoshoppen. Kan de mensen op de achtergrond lastig wegwerken. Anderzijds vind ik het ook niet storend, mensen op een meeting. Geeft wel aan hoe druk het was. En zo'n auto staat nooit lang vrij, was al blij dat er niemand voor stond
Is inderdaad lastig of meestal onmogelijk op evenementen om dit zonder mensen te fotograferen en is ook een keus. Maar ik vind de daklijnen/ramen in de hal het erg goed doen als achtergrond bij de auto's - heerlijk perspectief en contrast tegen die gele golf- nu ook weer in de tweede serie bij de Jetta (en met een schone achtergrond zou dit volgens mij nog sterker uitkomen).
Groeten - Arend / flickr
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn

joepert
Forumlid
Forumlid

Bericht door joepert » di jun 16 2009 9:33 am

Er zit een aantal hele leuke foto's tussen (nr. 5 eerste serie!), maar mede door de hoeveelheid foto's wordt het uiteindelijk te veel een verzameling kiekjes naar mijn smaak (en ik rijd notabene zelf VW!).
Maar je ziet maar hoe sterk smaken verschillen, want ik zou foto 6 er als eerste uit mikken...

Ome Jan
Forumlid
Forumlid

Bericht door Ome Jan » di jun 16 2009 10:56 am

Ik vind no. 5 uit de 1e serie ook leuk, net of je 20 jaar terug in de tijd stapt

Verder een goede impressie met frisse kleuren en vooral....scherp!

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”