Dagje stappen in het bos

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
mqaa
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Dagje stappen in het bos

Bericht door mqaa » di jun 16 2009 8:04 pm

Een dagje stappen in de buurt van Kleve (D). Het was heerlijk weer en heb wat lopen proberen. Wat vinden jullie er van?
1
Afbeelding
2
Afbeelding
3
Afbeelding
Marc
:: Nikon Z6III :: Ricoh GR IIIx ::

Frederix

Re: Dagje stappen in het bos

Bericht door Frederix » di jun 16 2009 9:04 pm

Hoi Mqaa,

Leuke serie.

Foto 1 vind ik gaaf. het contrast tussen de houtige boomstammen en de welhaast fluoriscerende tekst spreekt mij erg aan. Ik houd wel van dat soort tegenstellingen.

Foto 3 toont prachtig het zonlicht dat dóór de bladeren speelt.

Foto 2 spreekt mij daarentegen niet aan, het is gewoon de weergave van een plant . . .

Maud
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Maud » di jun 16 2009 10:33 pm

Weet eigenlijk niet wat ik ervan moet vinden, heb nu meerdere malen naar de foto's gekeken maar ze spreken me allemaal niet aan..

Gr.
Maud
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief

Veganpix

Bericht door Veganpix » di jun 16 2009 10:42 pm

1. Doet mij niet veel.
2. Scherpe foto. De druppels aan de randen van het blad van het Springzaad geven de foto iets extra. Gezien de exact zelfde plaatsen van de druppels zijn het volgens mij geen regendruppels, maar guttatiedruppels. Als een plant (maar ook paddestoel) meer vocht opneemt dan hij kan verdampen, wordt het vocht er gewoon uitgeperst.
3. Doorschijning van bladeren is leuk, maar foto lijkt wat onscherp.

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”