We gaan met het hele gezin... tja dat heb je met alleen jongens.... dan moet ik mee naar de luchtmachtdagen...

Hahahahahaha en dat word alleen maar erger....zeker als je van die techniek neuzen hebt...Gabees schreef:Ik ben er ook, op zaterdag.... maar of ik het ook leuk vindt?!
We gaan met het hele gezin... tja dat heb je met alleen jongens.... dan moet ik mee naar de luchtmachtdagen...
Gabees schreef:Ik ben er ook, op zaterdag.... maar of ik het ook leuk vindt?!
als je om gezondheidsredenen een invalideparkeerkaart hebt, kon je bij de luchtmacht een kaart aanvragen waarmee je op het terrein zelf kunt parkeren (erg handig).whoami schreef:het is voor mij de eerste keer (wegens gezondheidsredenen) eingelijk dat ik naar zo'n groot evenement ga. Wat is de beste tijd om daar binnen te lopen. Of sta je om 10:00 uur in de file en een lange rij te wachten of zit daar een beetje doorstroming in. Voor mij is dat belangrijk om te weten...
Balen zeg!!!!!!!!!!Gabees schreef:Wij zijn er dus nooit gekomen. Vanmorgen rond half 9 vertrokken en nadat we 3 uur in de auto hadden gezeten waarvan het laatste uur alleen stapvoets rijden en we zagen de file waar we nog door moesten hebben we het opgegeven en zijn weer naar huis gegaan.
We hebben dus ongeveer 4½ uur in de auto gezeten om niets te zien....