D700 1080 euro???
D700 1080 euro???
ik vond deze site:
http://www.koobshop.com/goods.php?id=493
als je klikt op alle digitale spiegelreflex camera's bekijken zie ik prijzen staan wat in mijn ogen echt niet kan.
Is dit te mooi om waar te zijn?
http://www.koobshop.com/goods.php?id=493
als je klikt op alle digitale spiegelreflex camera's bekijken zie ik prijzen staan wat in mijn ogen echt niet kan.
Is dit te mooi om waar te zijn?
Re: D700 1080 euro???
Als het te mooi lijkt om waar te zijn zal dit ook wel zo zijn....
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Lachen hoor, ik heb de D700 gelijk besteld voor € 1080,-- ook de 14-24mm 2.8 voor € 699,-- en de 24-70mm 2.8 voor 699,-- en ook de 70-200mm 2.8 VR voor € 799,--
Echt een koopje hoor, voor bijna de hellft van hetgeen ik hier zou moeten betalen.
Ik denk er over om een paar extra body's en objectieven aan te schaffen, kan ik ze met een paar honderd euro winst doorverkopen aan forumleden.
Als ik het goed doe, dan heb ik mijn eigen camera en objectieven gratis
Ik kan natuurlijk vragen om ze persoonlijk op te gaan halen, scheelt me weer verzendkosten en invoerrechten
Groetjes George
Echt een koopje hoor, voor bijna de hellft van hetgeen ik hier zou moeten betalen.
Ik denk er over om een paar extra body's en objectieven aan te schaffen, kan ik ze met een paar honderd euro winst doorverkopen aan forumleden.
Als ik het goed doe, dan heb ik mijn eigen camera en objectieven gratis

Ik kan natuurlijk vragen om ze persoonlijk op te gaan halen, scheelt me weer verzendkosten en invoerrechten

Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
??? heb jij ze echt daar besteld?George Fennes schreef:Lachen hoor, ik heb de D700 gelijk besteld voor € 1080,-- ook de 14-24mm 2.8 voor € 699,-- en de 24-70mm 2.8 voor 699,-- en ook de 70-200mm 2.8 VR voor € 799,--
Als ik het goed doe, dan heb ik mijn eigen camera en objectieven gratis![]()
Ik kan natuurlijk vragen om ze persoonlijk op te gaan halen, scheelt me weer verzendkosten en invoerrechten![]()
Groetjes George
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Wat denk je nu zelfnatuurfotograaf schreef:??? heb jij ze echt daar besteld?George Fennes schreef:Lachen hoor, ik heb de D700 gelijk besteld voor € 1080,-- ook de 14-24mm 2.8 voor € 699,-- en de 24-70mm 2.8 voor 699,-- en ook de 70-200mm 2.8 VR voor € 799,--
Ik kan natuurlijk vragen om ze persoonlijk op te gaan halen, scheelt me weer verzendkosten en invoerrechten![]()
Groetjes George

Zo'n kans kan je toch niet laten lopen

Ze mogen het opsturen en als alles in orde bevonden is zal ik ze het geld overmaken, een beetje vertrouwen moeten ze toch wel hebben in de mensheid

Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
Idem, ik heb ook 2 sets besteld. Altijd handig een vakantiesetjeGeorge Fennes schreef:Wat denk je nu zelfnatuurfotograaf schreef:??? heb jij ze echt daar besteld?George Fennes schreef:Lachen hoor, ik heb de D700 gelijk besteld voor € 1080,-- ook de 14-24mm 2.8 voor € 699,-- en de 24-70mm 2.8 voor 699,-- en ook de 70-200mm 2.8 VR voor € 799,--
Groetjes George![]()
![]()
![]()
Zo'n kans kan je toch niet laten lopen![]()
Ze mogen het opsturen en als alles in orde bevonden is zal ik ze het geld overmaken, een beetje vertrouwen moeten ze toch wel hebben in de mensheid![]()
Groetjes George
Voor de prijs hoef je het niet te laten

- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee

George.... zit hem nou niet zo te plagen....

Natuurfotograaf, de opmerkingen die hierboven gemaakt zijn zeggen volgens mij genoeg...
Ga lekker doorsparen.. en koop je camera op een voordelige manier hier ergens in de EU, dan heb je verder ook geen gedonder..

Groeten Eelco
http://500px.com/EelcoVandeKamp
hoe lang is de levertijd dan?
en sturen ze op voordat er betaald is? kan ik me toch moeilijk voorstellen!
Dan maar even serieus. Niet intrappen zoiets.natuurfotograaf schreef:hoe lang is de levertijd dan?
De snelheid waarmee deze websites komen en gaan is verbijsterend. Deze website lijkt sprekend op (recent verdwenen) Alihashop.com. Eveneens Chinees, prijzen die gewoon niet kunnen en betalingsmogelijkheden die gegarandeerd eindigen in fraude (onderaan lijkt de website creditkaarten te accepteren, maar probeer maar eens te bestellen).
Een aardig stukje: http://www.redelijkheid.com/2009/01/21/ ... going-pro/
Het artikel dateert uit januari, en de meeste websites die besproken worden bestaan al lang niet meer. Ik zou zeggen: trek je eigen conclusies...
Hans
Een aardig stukje: http://www.redelijkheid.com/2009/01/21/ ... going-pro/
Het artikel dateert uit januari, en de meeste websites die besproken worden bestaan al lang niet meer. Ik zou zeggen: trek je eigen conclusies...
Hans
Een nette website, maar de prijzen zijn wel verdacht laag, dus ik zou er voorlopig geen zaken mee doen. Er staat overigens nog niets negatiefs op resellerratings.com en de discussie op dpreview.com is verwijderd. Vreemd...
Op spaanse webfora staan discussies van mensen die onder paypall garantie een gokje willen gaan wagen. Ik ben reuze benieuwd.
Op spaanse webfora staan discussies van mensen die onder paypall garantie een gokje willen gaan wagen. Ik ben reuze benieuwd.
Had je dat verwacht bij een website die nog maar 2 weken bestaat? (registratiedatum is 5 juni 2009)Er staat overigens nog niets negatiefs op resellerratings.com en de discussie op dpreview.com is verwijderd. Vreemd...

Tja ik zat heel even in een luchtkasteel. maar goed...D-90s schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
George.... zit hem nou niet zo te plagen....![]()
![]()
![]()
Natuurfotograaf, de opmerkingen die hierboven gemaakt zijn zeggen volgens mij genoeg...
Ga lekker doorsparen.. en koop je camera op een voordelige manier hier ergens in de EU, dan heb je verder ook geen gedonder..![]()
![]()
![]()
Groeten Eelco
als het al de helft scheelt is het inderdaad te mooi om waar te zijn.
Ik denk dat ik te goed van vertrouwen ben.

maar waarom worden deze mensen (als het zo is) niet in de kraag gevat voor oplichterrij?

je ziet wel foto's op de site van de winkel staan die een bepaald vertrouwen wekken maar ja die kunnen ook gestolen zijn natuurlijk.
- Werner
- Forumlid
- Contacteer:
Heb vandaag 4 setjes binnen ga ze nu op marktplaats zetten......

http://www.urban-avp.nl" onclick="window.open(this.href);return false;