Spierbundel
Re: Spierbundel
Dat is een hele stevige jongen!
Doet mij eraan denken dat we vanavond lekker biefstuk eten
mvg,
Bram
Doet mij eraan denken dat we vanavond lekker biefstuk eten

mvg,
Bram
- ahhveurink
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ik kijk met afschuw en pijn in m'n hart naar een dier dat door menselijke invloeden enorm vergiept is....
HDR geeft het dier een nog onnatuurlijker uiterlijk, helaas dus niets voor mij!
Anja

HDR geeft het dier een nog onnatuurlijker uiterlijk, helaas dus niets voor mij!
Anja
- Fotofreak
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Ik zie een enorme biefstuk......
Maar eigenlijk heb ik het idee dat meer een soort is, dan dat het genetisch gemanipuleerd is.[ cq vergiept is..]
Helaas ben ik ik een soort mens die zowel vlees als vis en ook veel groen eet om aan alle voedingstoffen te komen.
Voor mij is deze foto meer dan alleen een biefstuk; een stoer dier en ook nog indrukwekkend!
Kompliment [ kleur kan iets realistischer....]
Maar eigenlijk heb ik het idee dat meer een soort is, dan dat het genetisch gemanipuleerd is.[ cq vergiept is..]
Helaas ben ik ik een soort mens die zowel vlees als vis en ook veel groen eet om aan alle voedingstoffen te komen.
Voor mij is deze foto meer dan alleen een biefstuk; een stoer dier en ook nog indrukwekkend!
vr gr Pim [Fotofreak ]
http://www.flickr.com/photos/pimdik/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickr.com/photos/pimdik/" onclick="window.open(this.href);return false;
- ahhveurink
- Forumlid
- Contacteer:
Nee geen soort, betreft een dikbil, door de mens 'zo' gefokt! 85 á 90 % van de kalveren kan door een te nauw bekken/extreme bespiering niet op een natuurlijke manier worden geboren!! Valt nog een hoop over te vertellen maar lijkt mij niet de juiste plek. Dus terug naar de foto van KVP!Fotofreak schreef:Ik zie een enorme biefstuk......
Anja
Onnatuurlijk licht. Geen mooie foto. Vreselijk voor het slachtoffer van menselijke wandaden.
Deze foto doet het niet voor me.
Een centrale compo en de vacht lijkt wel van hout geworden te zijn door de bewerking, dat kan natuurlijk de bedoeling zijn maar mij raakt ie niet.
Maar wat een bonk spieren zeg
Een centrale compo en de vacht lijkt wel van hout geworden te zijn door de bewerking, dat kan natuurlijk de bedoeling zijn maar mij raakt ie niet.
Maar wat een bonk spieren zeg

Verdien wat bij met je mooiste foto's: http://submit.shutterstock.com/?ref=184063
Zoals mijn Nikon thuis klikt... klikt hij overal....
Zoals mijn Nikon thuis klikt... klikt hij overal....
Je zou bijna zeggen dat de foto is gemanipuleerd ipv de stier. Jammer dat in naam van de biefstuk mensen zoiets fokken.
gr. Ruud
D610/D90/, glas en de Macbook R.
D610/D90/, glas en de Macbook R.
- noogle
- Forumlid
- Contacteer:
Kunnen we on-topic blijven? Als jullie zo graag het veganisme willen verspreiden doe dat dan iig in de coffee corner, kunnen we daar ook over biefstukken en dikbillen praten. Ga mijn mening over het beest zelf iig niet geven.
Ik vind de foto HDR overkomen (is het dat ook?), maar ik mag dat wel. Voor de rest vind ik het een foto van een koe, niets meer en niets minder. Maar apart is het wel...
Groet,
Michael
Ik vind de foto HDR overkomen (is het dat ook?), maar ik mag dat wel. Voor de rest vind ik het een foto van een koe, niets meer en niets minder. Maar apart is het wel...
Groet,
Michael
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)
een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com
een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com
T'is net of ie voor je neus staat
Wel gaaf gedaan en er zal inderdaad HDR aan te pas zijn gekomen. Maar een "koe" Michael is het vast niet. Of een koe met een kwassie? 

Misschien voor de foto even wassen met een goede shampoo, staat zoveel beter!
Alle gekheid op een stokje, spijtig dat de zon blijkbaar niet scheen, maar je ziet wel mooi de diverse haarstructuren en spierbundels, dus in dat opzicht is de foto zeker geslaagd! Mischien de achtergrond iets vager krijgen om het dier iets meer te accentueren, maar dat kan je misschien nog aanpassen.
Grtjs,
Phillip
Alle gekheid op een stokje, spijtig dat de zon blijkbaar niet scheen, maar je ziet wel mooi de diverse haarstructuren en spierbundels, dus in dat opzicht is de foto zeker geslaagd! Mischien de achtergrond iets vager krijgen om het dier iets meer te accentueren, maar dat kan je misschien nog aanpassen.
Grtjs,
Phillip
Laatst gewijzigd door Phillip op ma jun 22 2009 2:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nikon D3S, Nikkor 24-70 f2.8, Nikkor70-200 f2.8VR,Nikkor 105 micro f2.8, Nikkor 28-300/3.5-5.6,SB800
- Eeuw
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Zo héé, wat een beest zeg. Kan je van mij ook zo'n foto maken?? 

*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
There are two kinds of photographers: those who make pictures, and those who talk about it.
Als je er zo uitziet welEeuw schreef:Zo héé, wat een beest zeg. Kan je van mij ook zo'n foto maken??

Groeten Kees
Mijn motto: De compositie máákt de foto
Fujifilm X100F
Mijn motto: De compositie máákt de foto
Fujifilm X100F
- Eeuw
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Hmm, jammer dan 

*´¨ )
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ (¸.•*´¯`*•>