Dat is de uitkijktoren van de Expo, het voormalig terrein van de wereld tentoonstelling in 1998. Hij is een maatje kleiner en een stuk minder duur dan de Burj al ArabJaco1 schreef:Helaas ook niet goed, dit is de take off van Lisboa Airport, Portugal. Ben daar een paar dagen op werkbezoek geweest. Had geen zin om er heen te gaan maar toen ik er eenmaal was had ik helemaal geen zin meer om terug te gaan, wat een lekker weer, pracht natuur en veel mooie senorita's.Patrick schreef:Is dat Dubai? Ik meen Hotel Burj Al Arab te herkennen. De naam moest ik even opzoeken...
Voor degenen die het niet kennen; waar is het?Ruud_388 schreef:Voor sommige op het forum hier waarschijnlijk bekend terrein...........
Dat wil niet zeggen dat ik niet erg benieuwd ben naar die serie!? :mrgreen:Jaco1 schreef:Mooi ben jij Jay, ik dacht iets unieks te hebben, een serie van een zonsondergang op 11 km, ben jij me voor :mrgreen: .
Deze flats staan in Zoetermeer nabij het voormalige Floriade park.Patrick schreef:Voor degenen die het niet kennen; waar is het?Ruud_388 schreef:Voor sommige op het forum hier waarschijnlijk bekend terrein...........
Geinig, het lijkt net zo'n artists impression uit de verkoopfolder van een nieuwbouwproject.Ruud_388 schreef:Deze flats staan in Zoetermeer nabij het voormalige Floriade park.Patrick schreef:Voor degenen die het niet kennen; waar is het?Ruud_388 schreef:Voor sommige op het forum hier waarschijnlijk bekend terrein...........