D700 1080 euro???

Discussies over fotografie met de D100, D200, D300, D300s, D500, D700, D800, D800E, D810 en D850
ArendV
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: D700 1080 euro???

Bericht door ArendV » zo jun 21 2009 7:22 pm

Werner schreef:Heb vandaag 4 setjes binnen ga ze nu op marktplaats zetten...... :mryellow: :mryellow: :mryellow:
Kan ik het volgende draadje openen.... ik zag dit op marktplaats staan van ene Werner uit Tilburg, is die wel te vertrouwen :mrgreen:

We hebben dit soort draadjes eens in de zoveel weken.
Ga eerst bij jezelf te rade of het waar kan zijn en bonafide is en hebberigheid lokt oplichting uit (die oplichters zijn niet uit te roeien want als ze al te achterhalen zijn beginnen ze gewoon weer een nieuwe website vanaf een andere locatie).
Groeten - Arend / flickr
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn

Werner
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Werner » zo jun 21 2009 9:05 pm

ArendV schreef:
Werner schreef:Heb vandaag 4 setjes binnen ga ze nu op marktplaats zetten...... :mryellow: :mryellow: :mryellow:
Kan ik het volgende draadje openen.... ik zag dit op marktplaats staan van ene Werner uit Tilburg, is die wel te vertrouwen :mrgreen:

We hebben dit soort draadjes eens in de zoveel weken.
Ga eerst bij jezelf te rade of het waar kan zijn en bonafide is en hebberigheid lokt oplichting uit (die oplichters zijn niet uit te roeien want als ze al te achterhalen zijn beginnen ze gewoon weer een nieuwe website vanaf een andere locatie).
Precies ArendV.....ik vind het ook een beetje gek als je dit überhaupt gelooft, voor elk land heb je een bepaalde bodemprijs. Je hebt er altijd bij die daar nog ver onder denken te komen en die gaan zoeken. En deze mensen zijn makkelijke prooi voor deze oplichters.

p.s. Alle setjes verkocht binnen :mryellow: 3 min. via MP....
http://www.urban-avp.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

GdP

Bericht door GdP » zo jun 21 2009 10:39 pm

Vraag gewoon om een proefexemplaar.

Sietse Vliegen

Bericht door Sietse Vliegen » ma jun 22 2009 1:35 am

Capivara schreef:
Er staat overigens nog niets negatiefs op resellerratings.com en de discussie op dpreview.com is verwijderd. Vreemd...
Had je dat verwacht bij een website die nog maar 2 weken bestaat? (registratiedatum is 5 juni 2009) :?
Veel van die frauduleuze websites zijn kopieën van elkaar. Op resellerratings.com worden die allemaal bijgehouden. Zo gek was dat dus niet.

Wel gek is dat de discussie op dpreview.com verwijderd is. Daar zijn ze toch meestal niet zo van de censuur.

natuurfotograaf

Bericht door natuurfotograaf » ma jun 22 2009 8:12 am

Ik denk dat ik even met stomheid geslagen was toen ik die prijzen zag.
Ik geloofde het ook niet maar gezien de reactie van george was ik heel even aan het twijfelen.

Wat mij betrefd mag hier wel een slotje op patrick.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » ma jun 22 2009 6:24 pm

natuurfotograaf schreef:Wat mij betrefd mag hier wel een slotje op patrick.
Volgende keer uitroepttekentje gebruiken; dan weet je zeker dat een van de moderators het ziet. Nu zie ik het "toevallig"... :egeek:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Gesloten

Terug naar “D100, D200, D300(s), D500, D700, D8x0(E)”