Nieuwe buurjongen ;-)

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Ree
Forumlid
Forumlid

Nieuwe buurjongen ;-)

Bericht door Ree » za jun 20 2009 10:13 pm

In het natuurgebied naast ons huis is een kalfje geboren.. dus tja dan is hij automatisch de buurjongen....

foto 1 lekker dartelen in het zonlicht....
Afbeelding

foto 2 Hey buurman.....
Afbeelding

foto 3 Niet de meest mooie pose maar dat licht!
Afbeelding
Verdien wat bij met je mooiste foto's: http://submit.shutterstock.com/?ref=184063

Zoals mijn Nikon thuis klikt... klikt hij overal....

Harly
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: Nieuwe buurjongen ;-)

Bericht door Harly » za jun 20 2009 11:49 pm

Nr 1 mooie panning shot.
Nr 2 vind ik mooi scherp. Zijn kop is mooi uitgelicht terwijl het in de schaduw zit. Zeker mijn favo.
Nr 3 doet mij het minste.
...totdat ze mij vertelden dat het ook met een nikon...

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » zo jun 21 2009 1:55 am

Ree schreef:In het natuurgebied naast ons huis is een kalfje geboren.. dus tja dan is hij automatisch de buurjongen....
Hoezo, het kan toch ook een buurMEISJE zijn? :huh: :huh: :huh:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

Laura
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Laura » zo jun 21 2009 8:59 am

Wow, foto 2 fantastisch! Ik had even het idee dat ik naar een leeuw keek ;) Prachtige ogen en heel erg mooi licht ook. Bij 1 vind ik het licht ook mooi, maar niet zo moi als bij 2, bij 3 vind ik het toch jammer dat ik alleen vier poten met een buik zie.
Groetjes,
Laura

Ree
Forumlid
Forumlid

Bericht door Ree » zo jun 21 2009 9:00 am

@Harly-> bedankt voor je reactie! Grappig dat jij minder hebt met die derde.. die vind ik het mooiste vanwege het licht.. zo zie je maar dat gelukkig iedereen anders naar een foto kijkt. Die tweede heb ik het kalfje wel aardig opgelicht hoor achteraf, want zo schieten was idd door de schaduwen niet goed mogelijk.

@Patrick-> Sorry Patrick, ik heb een stapje overgeslagen en dan is het natuurlijk niet meer te begrijpen voor je ;-). Ik meen duidelijk gezien te hebben dat het een jongetje was maar ja dat had ik er even voor je bij moeten vertellen dit schept natuurlijk alleen maar verwarring.

@Laura-> Thnx! Oké voor foto 3 is het wel duidelijk dat ik teveel naar het licht kijk en niet naar het onderwerp..... leermomentje...
Verdien wat bij met je mooiste foto's: http://submit.shutterstock.com/?ref=184063

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » zo jun 21 2009 9:32 am

Leuk hoor, zo'n fotogenieke nieuwe buurjongen (wat naar mijn idee ook duidelijk is te zien ;))
Mooie foto's in fraai licht. In nr2 wordt z'n kleur wat flets maar dat kan ook moeilijk anders denk ik.

Ree
Forumlid
Forumlid

Bericht door Ree » zo jun 21 2009 10:21 pm

Ja René dat is met zo'n vacht toch best moeilijk... elk ander licht maakt de vacht anders bij zo'n kalfje.... maar het lijkt wat flest zo idd...

Veneboer
Forumlid
Forumlid

Bericht door Veneboer » zo jun 21 2009 10:37 pm

Alle drie zijn leuk maar foto 1 spreekt mij het meeste aan. Wat me vooral aanspreekt is dat het onderwerp nu niet (zoals vaak) recht in het midden staat. Kleuren zijn ook mooi en warm zonder dat het onnatuurlijk over komt. Wat een vrolijk diertje!

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”