Nou...
ik vind de foto (mits HD) geweldig gelukt... "erg droog" - mooie bespiering - Definitie van de bespiering is goed zichtbaar..
nou nog wat "bruinen " en hij kan zo in de line-up bij het Body-Building haha
Jahoor erg goed gemaakt !!!
Spierbundel
Re: Spierbundel
Goeie foto en een perfecte weergave hoe de mensheid de zaak verkloot.
Ja ik blijf on topic want deze foto roept reacties op en nu even niet over de techniek. Daar is niets mis mee. Dus als reacties je niet bevallen ga je toch lekker een koppie koffie drinken in de corner.
Ik word kotsmisselijk als ik zie hoe lieden dieren mishandelen, louter en alleen om er poen aan de verdienen. Ga g.. een vak leren of desnoods weet ik wat doen om je brood te verdienen. Sommige zijn tot alles in staat voor geld. Zijn meestal figuren die van alles en nog wat schande spreken of het leven zo zedeloos vinden en over tuig spreken. Bah!
Ja ik blijf on topic want deze foto roept reacties op en nu even niet over de techniek. Daar is niets mis mee. Dus als reacties je niet bevallen ga je toch lekker een koppie koffie drinken in de corner.
Ik word kotsmisselijk als ik zie hoe lieden dieren mishandelen, louter en alleen om er poen aan de verdienen. Ga g.. een vak leren of desnoods weet ik wat doen om je brood te verdienen. Sommige zijn tot alles in staat voor geld. Zijn meestal figuren die van alles en nog wat schande spreken of het leven zo zedeloos vinden en over tuig spreken. Bah!
- noogle
- Forumlid
- Contacteer:
Re: Spierbundel
"In deze sectie hoor je dus niet bang te hoeven zijn dat je harde kritieken krijgt. Hou daar met commentaar geven ook rekening mee. In deze topic mag je dus ook een beetje babbelbox-commentaar geven, zolang het maar over de foto's gaat."
Bron: Sticky
Dus sorry voor mijn eerdere opmerking! Maak van je hart geen moordkuil zou ik zeggen..... Ik hou van vlees, dood en levend
Michael
Bron: Sticky
Dus sorry voor mijn eerdere opmerking! Maak van je hart geen moordkuil zou ik zeggen..... Ik hou van vlees, dood en levend

Michael
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)
een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com
een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com