ik heb er een gekocht en moet zeggen het is een super statief.
kwalitiet/prijs verhouding is helemaal niets over te zeggen!
mooie site trouwens!

Mijn idee Ree. Ik gebruik de Benro alweer een tijdje, super gewoon.Ree schreef:Oh Oh laat Hans dit niet horen!
Op zijn site staat immers dat je dit merk niet moet kopen!
Overigens gebruik ik naar volle tevredenheid een carbon benro statief!
Waar lees jij dat daar iets mee mis zou zijn?Gobert schreef:Wat is er nu weer mis met een Benz?
remoss schreef:Waar lees jij dat daar iets mee mis zou zijn?Gobert schreef:Wat is er nu weer mis met een Benz?
Wat een onzin....emdeklerk schreef:Ik heb zelf een Giotto voor op reis, was niet heel duur en ook niet heel erg supergoed, maar ik heb het gekocht in de wetenschap dat het zelfs niet in de schaduw van een Gitzo kan staan. Met dat in gedachten weet je wat je er mee kunt en, belangrijker: wat je er NIET mee kunt.
Voor wie het zich veroorloven kan gaat er echt niets boven Gitzo - behoudens de balhoofden, daarvoor moet je bij Arca-Swiss zijn.
E.M. de Klerk
Brenzef schreef:Wat een onzin....emdeklerk schreef:Ik heb zelf een Giotto voor op reis, was niet heel duur en ook niet heel erg supergoed, maar ik heb het gekocht in de wetenschap dat het zelfs niet in de schaduw van een Gitzo kan staan. Met dat in gedachten weet je wat je er mee kunt en, belangrijker: wat je er NIET mee kunt.
Voor wie het zich veroorloven kan gaat er echt niets boven Gitzo - behoudens de balhoofden, daarvoor moet je bij Arca-Swiss zijn.
E.M. de Klerk
Alsof er niets anders is dan Gitzo of Arca.
Deze uiteenzetting lijkt wel die van een Leica gebruiker die ook altijd roepen dat niks beter is dan Leica.
Blind is wat ik dit noem.![]()
Kom op E.M.
Er is echt meer dat Gitzo en Arca.
rocksoff schreef:Weet iemand of het ook in een winkel te zien is? De dealerlijst is nog wat leeg.