1) Lindos

2) Thermen

3) Zomaar..

4) Symi

5) Symi

6) Symi

7) Zomaar een kerkje... 1 van de vele

8.) En last but not least... de maakster van al deze foto's!

Haha... bedankt voor het compliment maar wat vindt je van de andere foto's?
 Haha... bedankt voor het compliment maar wat vindt je van de andere foto's?

, maar de rest geeft me een heerlijk Griekenland gevoel. Lindos heel herkenbaar, ben er een paar jaar terug geweest. Ik had alleen nog geen goed camera.
 , maar de rest geeft me een heerlijk Griekenland gevoel. Lindos heel herkenbaar, ben er een paar jaar terug geweest. Ik had alleen nog geen goed camera. . Ze leggen mooi de sfeer en warmte vast.  De rest zijn gewone "vakantiefoto's" als je begrijpt wat ik bedoel.
. Ze leggen mooi de sfeer en warmte vast.  De rest zijn gewone "vakantiefoto's" als je begrijpt wat ik bedoel. ).
 ).

Helemaal hip en ze zweten totaal niet! De Griekse bevolking keek wel naar me of ik een of andere MALAKKA ( gek ) was... dat hadden ze nog nooit gezien, 35 gr en dan loopt er zo'n stupid tourist met laarzen rond! Die had ik trouwens alleen 's avonds aan...
  Helemaal hip en ze zweten totaal niet! De Griekse bevolking keek wel naar me of ik een of andere MALAKKA ( gek ) was... dat hadden ze nog nooit gezien, 35 gr en dan loopt er zo'n stupid tourist met laarzen rond! Die had ik trouwens alleen 's avonds aan...