200-400 gebruikers opgelet
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: 200-400 gebruikers opgelet
Vreemd dat je zelf ook kosten moet maken... 

- Reest
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ook maar een mailtje naar Nikon gestuurd: ik mis de T ook....
Stel voor consequent met zijn allen de oude tas niet eerst terug te sturen. Laat ze eerst maar de USA methode bij ons doen/voorstellen.
Als het weken zou gaan duren, zitten we anders erg ont-hand zonder tas. En om een deftige lens van 4k+ los te laten slingeren...mij niet gezien!
Groetjes
Rinus
Stel voor consequent met zijn allen de oude tas niet eerst terug te sturen. Laat ze eerst maar de USA methode bij ons doen/voorstellen.
Als het weken zou gaan duren, zitten we anders erg ont-hand zonder tas. En om een deftige lens van 4k+ los te laten slingeren...mij niet gezien!
Groetjes
Rinus
Nikon | Gitzo en iets wat schommelt
- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Arend,
Wil je het hier laten weten als ze op voorrraad zijn ? dan kunnen we er gelijk met zijn allen op af.
Overigens, hoeveel van die dingen zouden er eigenlijk verkocht zijn in Nld ?
Wil je het hier laten weten als ze op voorrraad zijn ? dan kunnen we er gelijk met zijn allen op af.

D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
ja wil ik wel doen hoor, kleine moeitea90 schreef:Arend,
Wil je het hier laten weten als ze op voorrraad zijn ? dan kunnen we er gelijk met zijn allen op af.![]()
Arend
zoals gevraagd,
Ik kreeg vandaag het volgende bericht binnen :
Geachte heer/mevrouw Arend-ho
,
Er is een nieuwe CL-L2 tas voor u binnengekomen. U kunt de oude tas opsturen naar onderstaand adres. Na ontvangst van uw oude tas, wordt u een nieuwe toegezonden. Vult u s.v.p. het reparatieformulier in op onze site in: www.nikonservice.nl. U kunt bij apparaat toevoegen "accessoire" invullen en bij serienummer "geen". Indien u de tas liever aan de balie wilt omruilen dan vind u onderstaand onze adresgegevens en openingstijden. U dient dan ook het reparatieformulier mee te nemen.
Met vriendelijke groet,
Katarina
NIKON SERVICE POINT
De Jong & Van Stijn B.V.
Wijkermeerweg 50
1948 NW BEVERWIJK
Ik kreeg vandaag het volgende bericht binnen :
Geachte heer/mevrouw Arend-ho

Er is een nieuwe CL-L2 tas voor u binnengekomen. U kunt de oude tas opsturen naar onderstaand adres. Na ontvangst van uw oude tas, wordt u een nieuwe toegezonden. Vult u s.v.p. het reparatieformulier in op onze site in: www.nikonservice.nl. U kunt bij apparaat toevoegen "accessoire" invullen en bij serienummer "geen". Indien u de tas liever aan de balie wilt omruilen dan vind u onderstaand onze adresgegevens en openingstijden. U dient dan ook het reparatieformulier mee te nemen.
Met vriendelijke groet,
Katarina
NIKON SERVICE POINT
De Jong & Van Stijn B.V.
Wijkermeerweg 50
1948 NW BEVERWIJK
- Gobert
- Clublid
Reest schreef:Ook maar een mailtje naar Nikon gestuurd: ik mis de T ook....
Groetjes
Rinus
Ik vind het nog steeds een aanfluiting dat je de tas op eigen kosten moet opsturen.
Als wij een recall hebben sturen we een nieuw product, met daarbij een gefrankeerde retourbox voor het oude product. Zo hoort het.
Soit, ik ga eerst vakantie vieren en daarna zie ik wel weer.
Gobert - La passione passa dal cuore
Eroe Nazionale
Eroe Nazionale
kan mij erbij aansluiten...zover ik gelezen heb doet nikon usa dit welGobert schreef:Reest schreef:Ook maar een mailtje naar Nikon gestuurd: ik mis de T ook....
Groetjes
Rinus
Ik vind het nog steeds een aanfluiting dat je de tas op eigen kosten moet opsturen.
Als wij een recall hebben sturen we een nieuw product, met daarbij een gefrankeerde retourbox voor het oude product. Zo hoort het.
Soit, ik ga eerst vakantie vieren en daarna zie ik wel weer.

maarja die geven ook 5 jaar garantie....

daar zou de politiek / [ kies zelf maar een partij ] zich eens druk over moeten maken. schande !

Arend

- Gobert
- Clublid
In de VS spelen er andere belangen.
Soit, Nikon zit ook al helemaal fout met hun 1 jaar garantie.
Soit, Nikon zit ook al helemaal fout met hun 1 jaar garantie.
Eroe Nazionale
Eroe Nazionale
- Fera Albi
- Clublid

Zelfs een Senseo koffiemakertje van nog geen 100 Eu wordt door Philips zonder kosten voor de consument voorzien van een nieuw boilertje... Gratis en portvrije verpakking wordt toegestuurd, binnen 12 werkdagen weer gereviseerd retour. Van voordeur tot voordeur keurig verzorgd.
Kan Nikon NL nog een voorbeeld aan nemen lijkt mij. Op dit soort objectieven is marge genoeg om gewoon de consument te vrijwaren van extra onkosten.
Ik snap wel dat Philips een (veel) groter concern is dan Nikon, maar om hoeveel van deze tassen zal het helemaal gaan?
Nee,
dit is helaas het zoveelste voorbeeld van matige service uit Beverwijk.
Met de groeten van Hans.
We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...
We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...
- Gobert
- Clublid
We zouden de jongens en meisjes uit Beverwijk eens kunnen attenderen op dit topic.
Eroe Nazionale
Eroe Nazionale
Of je stuurt ze gewoon een mail waarin je uitlegt hoe het volgens jou wél moet! Als iedereen dát nou doet komt de boodschap wellicht wat directer aan. Ik heb het betreffende objectief niet, dus moet me er eigenlijk niet mee bemoeien, maar het getuigt inderdaad niet van heel veel service. Je vraagt je ook af waarom ze die oude lenstas willen hebben. Ik neem toch aan dat ze op basis van je serienummer wel kunnen zien welke tas je hebt? Dan kunnen ze 'm na overlegging van een bewijs toch ook zo opsturen.
heb de tas een week geleden omgeruild....ze hadden maar 17 tassen binnen gekregen [ naar eigen zeggen meer dan duitsland..iets van 9 tassen ]Gobert schreef:We zouden de jongens en meisjes uit Beverwijk eens kunnen attenderen op dit topic.
omruilen gaat op volgorde van binnenkomst mail
en verder...ja jammer en vanzelfsprekend heb ik er wel wat over gezegd. maar beverwijk is de uitvoerder en nikon hun opdrachtgever.
dus helpt niet veel om tegen een frontdeskmedewerkster te klagen....ja mailen naar nikon zelf
ik vind het ook raar..heb een nieuwe tas...goh wat een verandering...heb een T onderop staan.
het zal beter zijn...
Arend