Niks aan gedaan alleen verkleind, iets verscherpt en kader.
Zo nog even naar andere foto's kijken

Zo leuk dit..

Hihihihihi kom maar op dan!!!D-90s schreef:oeh je bent me voor.... ik moet mij eerste D-90 foto's nog posten....
![]()
![]()
![]()
Mooi hoor.. leuke combi van de houtstructuur en de vleugelstructuur..
Groeten Eelco
die had ik al op de D80 en ik heb hem gelijk omgezet voor nuJasiu schreef:@ Maud,
fijn toestel he !!!!
Ik heb 'm ook met de 70-300 VR II, en de MB-80
die gaan er nooit meer af !!!!
gr. J@siu !!!
Dat is het beste wat je kunt doen in zo'n situatie. Voor je het weet zijn deze fotogenieke vliegers weer foetsie. Staat er mooi op.Maud schreef: dan maar even handleiding aan de kant en schieten maar op hoop van zegen.
Ik heb deze juist even puur laten zien, ik zou hem ook iets meer contrast geven maar zo uit de camera vind ik al toppieArendV schreef:Hij staat er mooi op Maud, maar iets meer bewerking zou hem goed doen (contrast, verzadiging)
Ja klopt helemaal, werd gek maar ja durfde de gok niet te wagen :mrgreen: :mrgreen:remoss schreef:Lekkere foto Maud![]()
Het scherpstelpunt ligt meer op het hout dan op het beestje denk ik, want het hout lijkt scherper. Had je de handleiding maar niet opzij moeten leggen hè![]()
Maar hebt nu al lol met je nieuwe aanwinst zie ik
Het 2de wat ik deed was een flitsfoto maken, mij krijg je daar niet meer vanaf hoorALE schreef:Hey kijk aan, nieuwe aanwinst. Gefeliciteerd Maud, ga je heel veel plezier aan beleven. Kun je ook hele mooie flitsfoto's mee maken![]()
![]()
![]()
Cheers,
ALE