Vlieg...
Re: Vlieg...
Dit is voor mij hogere school diagnose.
Wat ik er wel over kwijt wil is dat dit volgens mij een drekvklieg is en vaak een gewillig model.
Wat ik er wel over kwijt wil is dat dit volgens mij een drekvklieg is en vaak een gewillig model.
Ja, de foto is zo genomen met de vlieg ondersteboven!Germay schreef:Een gave plaat Henk,is de foto zo genomen met het beest ondersteboven?Mooi gedaan en heldere kleuren mijn complimenten.
Dus, niet gedraaid, alleen maar zo uitgesneden, meer niet.
Groetjes,
Henk
Noi, dat denk ik niet, maar weet dat voor 98% wel zeker.wil53 schreef:heel mooi gelijk de kleuren.
dat is mede het werk van de ringflitser denk ik.
Ik had een SB-800 omgebouwd, maar daar krijg ik dit resultaat niet mee.
Wel even een opmerking, de ringflitser, de Nikon SB-R200, heeft van die kapjes om te soften, maar dat licht was ook nog te hard en daarom heb ik daar nog papier op geplakt en dat werkt voor mij echt perfect. Wel zorgen dat je volle batterijen meeneemt!!! :mrgreen:
Groetjes,
Henk
Geloof het of niet, maar het komt echt bijna zo uit de camera rollen.ArendV schreef:Staat er mooi scherp op hoor!
Ik zou inderdaad de suggestie van Brenzef volgen en gaan draaien, dat kijkt volgens mij inderdaad prettiger.
Ook heb ik het idee dat de kleur duidelijk lichter is dan in werkelijkheid.
Heel voorzichtig zeg ik dat ik wel een foto kan bewerken, maar in de regel laat ik het het liefst zoals het is.
Wat uitsnijden, misschien draaien als ik dat nodig zou vinden en dat is het dan.
Groetjes,
Henk
Nog even dit, want dat is niet onbelangrijk...
Op elk forum moet je weer je instellingen doen en dat had ik op dit forum, denk ik, verkeerd staan, want ik kreeg geen bericht als er een bericht was geplaatst en ik hoop dat ik dat nu wel krijg. :mrgreen:
Vandaar dat mijn reactie op enkele vragen en of opmerkingen nu pas komt.
Ik wou gewoon even kijken of er ook berichten waren op mijn vlieg, maar zoveel had ik niet verwacht.
Maar goed, toch ben ik heel blij met de berichten die zijn geplaatst, dat geeft mij moed om lekker door te gaan, heel erg bedankt.
Groetjes,
Henk
Op elk forum moet je weer je instellingen doen en dat had ik op dit forum, denk ik, verkeerd staan, want ik kreeg geen bericht als er een bericht was geplaatst en ik hoop dat ik dat nu wel krijg. :mrgreen:
Vandaar dat mijn reactie op enkele vragen en of opmerkingen nu pas komt.
Ik wou gewoon even kijken of er ook berichten waren op mijn vlieg, maar zoveel had ik niet verwacht.
Maar goed, toch ben ik heel blij met de berichten die zijn geplaatst, dat geeft mij moed om lekker door te gaan, heel erg bedankt.
Groetjes,
Henk
- ArendV
- Forumlid
- Contacteer:
Ook ik geloof je direct Henk en dat betekent dus dat je je belichting mooi voor elkaar hebt (en daar heb je ook tijd in gestoken zoals je hierboven beschreven hebt).hboekholt schreef:Geloof het of niet, maar het komt echt bijna zo uit de camera rollen.
Heel voorzichtig zeg ik dat ik wel een foto kan bewerken, maar in de regel laat ik het het liefst zoals het is.
Wat uitsnijden, misschien draaien als ik dat nodig zou vinden en dat is het dan.
Groetjes,
Henk
Maar dat betekent niet automatisch dat de kleuren kloppen. Maar ik zie in de EXIF informatie dat je de witbalans handmatig hebt ingesteld, dus dat zal ook wel goed zitten.
Groeten - Arend / flickr
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
- Gabees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
ERg mooi!
Jeetje wat scherp en prachtige kleuren!
Jeetje wat scherp en prachtige kleuren!
Hele mooie foto zeg! Juist het feit dat je hem ondersteboven hebt 'gehouden' maakt hem interessant. Mooie kleuren ook, erg gaaf!