Dark Eyes
Re: Dark Eyes
Leuk gedaan zo, alleen jammer dat het linker (voor de kijker) oortje wegvalt....
Verdien wat bij met je mooiste foto's: http://submit.shutterstock.com/?ref=184063
Zoals mijn Nikon thuis klikt... klikt hij overal....
Zoals mijn Nikon thuis klikt... klikt hij overal....
thx voor het reageren. fotosjoppen en een paar pilsjes gaan niet samen. Had ik die oehoe zijn oor erafRee schreef:Leuk gedaan zo, alleen jammer dat het linker (voor de kijker) oortje wegvalt....

Even met de fotosjop dokter het oor er aan gezet . Zit het oor er niet aan dan even op verversen in je browser.
Hier het orgineel.

- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Ik snap je achterliggende gedachte van de hele donkere achtergrond Tobias. Ik vind echter het origineel mooier 

The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
dan wel even het groene bij het rechteroor nog even weghalen.Tobias schreef:thx voor het reageren. fotosjoppen en een paar pilsjes gaan niet samen. Had ik die oehoe zijn oor erafRee schreef:Leuk gedaan zo, alleen jammer dat het linker (voor de kijker) oortje wegvalt....![]()
![]()
![]()
Even met de fotosjop dokter het oor er aan gezet . Zit het oor er niet aan dan even op verversen in je browser.
verder vind ik het donkere zeker wat hebben.
mooie foto...zowel de bewerkte als het origineel.
puntje: origineel vlekje links ?
Arend
Laatst gewijzigd door Arend-ho op zo jun 28 2009 12:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is een versie die ik zelf het mooist vind. Eigenlijk had ik het niet in foto presentaties moeten plaatsen maar in foto beoordelingen. Verleden jaar heb ik een serie geschoten tijdens de Goudse Hofstede dagen.

- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Die is zeker mooi Tobias!
Voor de eerste foto is ook een "gulden middenweg" niet verkeerd.

Als hij weg moet zeg je het maar.

The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
Nee hoor lekker laten staan. Prima bewerking. We liggen niet zo gek veel uit elkaar. Al vind ik jouw bewerking net iets mooier.Riemke schreef:Die is zeker mooi Tobias!

- ArendV
- Forumlid
- Contacteer:
Doe mij die tweede Oehoe maar Tobias - en dan bedoel ik jouw tweede foto, niet bewerking - treffende blik en rustige achtergrond.
Groeten - Arend / flickr
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn