De BBQ even gelaten voor wat het was en schieten, wat heb ik genoten zeg.
Aantal wagens stopte zelfs zodat ik foto kon maken, heerlijk..
1

2

3

4

5

6

Geïnspireerd door Ree en Luc
Natuurlijk Maureen! Je hebt wel een Nikon D90 in je handen!Maud schreef:
Aantal wagens stopte zelfs zodat ik foto kon maken, heerlijk..
Dank voor compliment over de bewerking, ik heb veel uitgeprobeerd en hier was ik tevreden over.Ree schreef:Leuke foto en bewerking Maud, je hebt er vast wel meer gemaakt !!
Of was dit de enige gelukte met de nieuwe D90?
Mmmm blond haar blauwe ogen????Gabees schreef:Inderdaad mooie foto en mooie bewerking... maarrrr
die zwaaiende mensen... Ik het zo'n hekel aan zwaaiende mensen op de foto...... maar dat zal wel aan mij liggen
![]()
Fietsers / Wielrenners hebben ook altijd die neiging om te zwaaien......
Zwaaien hoeft voor mij ook niet maar deze 'veteranen' zwaaide naar de toeschouwers langs de weg en niet speciaal naar de fotoRee schreef:Mmmm blond haar blauwe ogen????Gabees schreef:Inderdaad mooie foto en mooie bewerking... maarrrr
die zwaaiende mensen... Ik het zo'n hekel aan zwaaiende mensen op de foto...... maar dat zal wel aan mij liggen
![]()
Fietsers / Wielrenners hebben ook altijd die neiging om te zwaaien......![]()
Maar snap wel wat je bedoeld hoor... ik hou ook niet van zwaaiende mensen op de foto maar ja heel veel mensen doen dat als tweede natuur als ze een camera zien geloof ik.
@Maud-> Ik heb gisteren met de laptop in de tuin zitten bewerken......
Ik weet wel waarom ze zwaaien.. maar dan nog.... en blond ja, uit een potje....dus dat telt niet.. hahaRee schreef: Mmmm blond haar blauwe ogen????![]()
Maar snap wel wat je bedoeld hoor... ik hou ook niet van zwaaiende mensen op de foto maar ja heel veel mensen doen dat als tweede natuur als ze een camera zien geloof ik.
Nee mag ook niet :mrgreen:Gabees schreef:Ik weet wel waarom ze zwaaien.. maar dan nog.... en blond ja, uit een potje....dus dat telt niet.. hahaRee schreef: Mmmm blond haar blauwe ogen????![]()
Gabees schreef:Inderdaad mooie foto en mooie bewerking... maarrrr
![]()
Weef schreef:Gabees schreef:Inderdaad mooie foto en mooie bewerking... maarrrr
![]()
*zwaait naar Gabees*
Leuke pic, trouwens!