foto's neef en nicht

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
nicola

foto's neef en nicht

Bericht door nicola » ma jun 29 2009 12:04 pm

Mijn nichtje en neefje wilde een mooie zwart wit foto voor hun ouders laten maken. Of ik dat wilde doen!Natuurlijk!!
Onderstaand het resultaat, waar ik best trots op ben...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En zo heb ik er nog veel meer, het is zo moeilijk kiezen....de kids zijn happy en dat is het belangrijkste!

Nicole

Maud
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: foto's neef en nicht

Bericht door Maud » ma jun 29 2009 12:35 pm

Nicola,

Zo te zien hebben jullie het naar jullie zin gehad!
Paar opmerkingen van mijn kant..

Nummer 1 - jammer dat de armen en handen er niet verder opstaan
Nummer 2 - het gat in de bomen is storend, heb je deze foto zo gecropt of heb je de toppen daar laten hangen? :)
Nummer 3 - iets meer aan de linkerkant laten zien, nu valt net haar voet er niet af maar het stoort wel
Nummer 4 - je hebt wat te veel weggeknipt zodat voeten en hoofden niet geheel op de foto staan

En algemeen zou ik wat meer contrast toevoegen om ze meer eruit te laten springen!
Hoop dat je ze nog mooier kan maken hiermee..

Succes

Gr.
Maud
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief

nicola

Re: foto's neef en nicht

Bericht door nicola » ma jun 29 2009 1:07 pm

Hoi Maud,

Aan deze foto's is niets gedaan, alles wat je ziet is hoe het gefotografeerd is, er zijn dus ook geen dingen weggesneden.
Ben nog niet zo'n fotoshopper, ben ook niet van plan om daar veel mee te gaan doen.

Enne we hebben het zeker naar onze zin gehad!
Thanx voor de opmerkingen.

Groet,
Nicole

Maud schreef:Nicola,

Zo te zien hebben jullie het naar jullie zin gehad!
Paar opmerkingen van mijn kant..

Nummer 1 - jammer dat de armen en handen er niet verder opstaan
Nummer 2 - het gat in de bomen is storend, heb je deze foto zo gecropt of heb je de toppen daar laten hangen? :)
Nummer 3 - iets meer aan de linkerkant laten zien, nu valt net haar voet er niet af maar het stoort wel
Nummer 4 - je hebt wat te veel weggeknipt zodat voeten en hoofden niet geheel op de foto staan

En algemeen zou ik wat meer contrast toevoegen om ze meer eruit te laten springen!
Hoop dat je ze nog mooier kan maken hiermee..

Succes

Gr.
Maud

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”