Race

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
V70ORD5
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *

Race

Bericht door V70ORD5 » di jun 30 2009 9:14 am

Er zijn hier aardig wat race fans in alle soorten en maten, ik heb het ook maar eens geprobeerd.
Had al een serie geplaatst, maar daar wordt niet op gereageerd, mss op deze wel.
Commentaar gewenst dus!! Positief en Negatief

1)
Afbeelding

2)
Afbeelding

3)
Afbeelding

Please shoot!
...Eerst een FLITS..... en dan GEDONDER.....

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: Race

Bericht door remoss » di jun 30 2009 9:35 am

De tweede foto is absoluut de betere van de drie. Er zit actie in, scherpte op de goede plek. Hooguit wat jammer van die twee gasten op dat bergje, maar aan de andere kant heeft dat ook wel weer wat :)

De andere twee foto's zijn niet scherp en doen me niet zoveel. Nr1 gaat nog wel maar had wat ruimer gekaderd mogen worden. Nr 3 geeft een beeld van de gebruikte auto's maar vind ik verder wat rommelig.

Ree
Forumlid
Forumlid

Bericht door Ree » di jun 30 2009 10:27 am

Ik ben het alweer eens met René.

Ik zie dat je op sluitervoorkeuze gewerkt hebt, dat is prima.
Echter snap ik je hoge iso waarde niet zo, levert heel veel ruis op (zie foto 3) en een diafragma van f22 (da's wel een hele hoge waarde).
Verdien wat bij met je mooiste foto's: http://submit.shutterstock.com/?ref=184063

Zoals mijn Nikon thuis klikt... klikt hij overal....

V70ORD5
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *

Bericht door V70ORD5 » di jun 30 2009 3:23 pm

Ree schreef:Ik ben het alweer eens met René.

Ik zie dat je op sluitervoorkeuze gewerkt hebt, dat is prima.
Echter snap ik je hoge iso waarde niet zo, levert heel veel ruis op (zie foto 3) en een diafragma van f22 (da's wel een hele hoge waarde).
Je hebt helemaal gelijk vwb de ISO waardes.
De race was zo een beetje bij mij in de achtertuin, en na de hele zaterdag en zondag van de herrie hebben mogen "genieten" even op de fiets gestapt, camera op de rug en toch maar even kijken.
Te snel gaan schieten en niet echt voorbereid, tja... niet naar ISO gekeken. Ik kwam er thuis achter dat ik zo hoog zat. Nou ja, volgend jaar maar weer proberen.

Kon het niet laten, toch maar een beetje aangepast, hopelijk verbeterd.....

1)
Afbeelding

2)
Afbeelding

3)
Afbeelding
...Eerst een FLITS..... en dan GEDONDER.....

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » wo jul 01 2009 12:26 am

Nr 1 is wel wat beter zo, maar haal dat rode ding rechtsboven dan ook even weg.

Nr 2 gaat er zeker op vooruit. Maar ook daar gelden de details. Rechtsboven in de hoek zit nog een restje wat enorm kan storen.

Nr 3 is absoluut beter. De onscherpte krijg je natuurlijk niet weg maar er is nu veel meer ruimte wat de onderwerpen ten goede komt. Zo wordt je oog getrokken naar het gevecht tussen de auto's in plaats van een lichte claustrofobie op te wekken :)

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”