waar is de D80 gebleven
waar is de D80 gebleven
Heb ik eindelijk mijn spaargeld bij elkaar, en zag de prijs na de komst van D90 leuk naar beneden gaan, wil ik eindelijk eigenaar worden van een D80. Kan ik hem nergens meer vinden. Is dit type uit de handel genomen? en waaom, ik wil geen D90 maar een D80. Wie weet hiermeer van. Of weet een tip in welke winkel (geen internet winkel) ik de D80 nog wel kan kopen.
Re: waar is de D80 gebleven
www.plattetv.nl
zijn er zo te zien nog te krijgen maar ik ken deze winkel niet..... raad dus niets aan
zijn er zo te zien nog te krijgen maar ik ken deze winkel niet..... raad dus niets aan
Ter info; Ik heb wel eens wat gekocht bij plattetv.nl (afstandsbediening van logitech), had hem netjes verpakt en snel in huis.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Ik denk dat het niet pluis is daar:
Nikon D80 BodyNikon's fenomenale nieuwe D80 semi-prof digitale reflexcamera zal menig fotograaf versteld doen staan. De nieuwe snelle beeldverwerkingsprocessor en een scala aan nieuwe functies zorgen voor maximale creativiteit en alle gemakken van de laatste ontwikkeli
Meer productinformatie € 935,20
Nikon D80 KIT AF-S DX 18-55 VRNikon's fenomenale nieuwe D80 semi-prof digitale reflexcamera zal menig fotograaf versteld doen staan. De nieuwe snelle beeldverwerkingsprocessor en een scala aan nieuwe functies zorgen voor maximale creativiteit en alle gemakken van d
Meer productinformatie € 820,00
Met 18-55mm objectief is de D80 goedkoper dan zonder
Vreemde zaak
Ik zou adviseren NOOIT KOPEN DAAR
Groetjes George
Nikon D80 BodyNikon's fenomenale nieuwe D80 semi-prof digitale reflexcamera zal menig fotograaf versteld doen staan. De nieuwe snelle beeldverwerkingsprocessor en een scala aan nieuwe functies zorgen voor maximale creativiteit en alle gemakken van de laatste ontwikkeli
Meer productinformatie € 935,20
Nikon D80 KIT AF-S DX 18-55 VRNikon's fenomenale nieuwe D80 semi-prof digitale reflexcamera zal menig fotograaf versteld doen staan. De nieuwe snelle beeldverwerkingsprocessor en een scala aan nieuwe functies zorgen voor maximale creativiteit en alle gemakken van d
Meer productinformatie € 820,00
Met 18-55mm objectief is de D80 goedkoper dan zonder

Vreemde zaak

Ik zou adviseren NOOIT KOPEN DAAR
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Beste Frank,
re: uit de handel
JA, de D90 is de opvolger, aangekondigd in augustus 2008, bijna een jaar geleden.
Sinds de introductie van de D90 wordt de D80 waarschijnlijk niet meer geproduceerd.
Wat nog te koop was zat al in de distributiekanalen en voorraden van winkeliers.
Zo gaat dat nu eenmaal.
Groeten, GIjs Sandberg
re: uit de handel
JA, de D90 is de opvolger, aangekondigd in augustus 2008, bijna een jaar geleden.
Sinds de introductie van de D90 wordt de D80 waarschijnlijk niet meer geproduceerd.
Wat nog te koop was zat al in de distributiekanalen en voorraden van winkeliers.
Zo gaat dat nu eenmaal.
Groeten, GIjs Sandberg
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
waarom zou je een nieuwe d80 willen, als de d90 er is? ik zie er geen voordeel aan. Misschien kun je op marktplaats nog wel een d80 vinden, van mensen die een d90 of d300 in de plaats hebben gekocht :mrgreen:
Ik wil mijn D80 (zelfs incl. grip) best ruilen voor een D90 hoor! En zo zijn er nog wel meer denk ik.
Lekker de D90 kopen, krijg je echt geen spijt van! En als het geen probleem is een tweede hands D80 kopen, staat er volgens mij nog eentje in vraag en aanbod hier.
Lekker de D90 kopen, krijg je echt geen spijt van! En als het geen probleem is een tweede hands D80 kopen, staat er volgens mij nog eentje in vraag en aanbod hier.
Foto Linthout, Zoetermeer heeft er nog een in de vitrine. Goed en betrouwbaar adres,frenk schreef:Heb ik eindelijk mijn spaargeld bij elkaar, en zag de prijs na de komst van D90 leuk naar beneden gaan, wil ik eindelijk eigenaar worden van een D80. Kan ik hem nergens meer vinden. Is dit type uit de handel genomen? en waaom, ik wil geen D90 maar een D80. Wie weet hiermeer van. Of weet een tip in welke winkel (geen internet winkel) ik de D80 nog wel kan kopen.
www.fotolinthout.nl
Ja, dit kan ik beamenWeef schreef:
Foto Linthout, Zoetermeer heeft er nog een in de vitrine. Goed en betrouwbaar adres,
http://www.fotolinthout.nl
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Contacteer:
Binnenkort kun je de vraag iets anders stellen:
waar is de D60 gebleven?
waar is de D60 gebleven?
En waar zijn de de D40 en de D300 gebleven? En wat is de D3000?Hans Braakhuis schreef:Binnenkort kun je de vraag iets anders stellen:
waar is de D60 gebleven?
Zo kun je natuurlijk nog wel even doorgaan... Waar is de D50, D70, D70S, ect... gebleven?joepert schreef:En waar zijn de de D40 en de D300 gebleven?Hans Braakhuis schreef: waar is de D60 gebleven?
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
en zo kunnen we nog wel even doorgaan, wat is dit nou voor een antwoord????Hans Braakhuis schreef:Binnenkort kun je de vraag iets anders stellen:
waar is de D60 gebleven?
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik weet dat de D80 wel een echte 100 iso stand heeft.
gr.
Robert
gr.
Robert