Diverse foto's

Je kan hier foto's plaatsen die zijn gemaakt met apparatuur die niet aan Nikon is gerelateerd
Plaats reactie
miesnert

Diverse foto's

Bericht door miesnert » do jul 02 2009 1:29 am

Verschillende foto's gemaakt met mijn Mamiya C33 de laatste twee maanden.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door miesnert op do jul 02 2009 12:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Myriad

Re: Diverse foto's

Bericht door Myriad » do jul 02 2009 5:53 am

Mooie grafische beelden! Voor mij vooral nrs. 1 en 6.

Weef

Bericht door Weef » do jul 02 2009 7:08 am

Een saai en kritiekloos PRACHTIG!

#1 heeft 't helemaal voor mij.

Frederix

Bericht door Frederix » do jul 02 2009 7:21 am

Hoi Miesnert,

Een mooie serie, ik zie een paar oude bekenden voorbij komen. Ik vind foto 1 erg fraai (zonder afbreuk te doen aan de andere foto's uit deze serie). Mijn complimenten.

jpauwels

Bericht door jpauwels » do jul 02 2009 8:33 am

Mooie serie miesnert

Volgens mij hebben we er al een paar van gezien, in iedergeval nummer 2 hebben we hier al eerder voor bij zien komen.
#2 is voor mij een top favoriet alleen zooooo jammer van dat bord voor in beeld.
lekker futoristisch

miesnert

Bericht door miesnert » do jul 02 2009 11:50 am

Nummer 1 is idd een oude foto, ik heb deze opnieuw gescand, hij ziet er anders (beter!) uit ditmaal. De kleuren zijn veel mooier etc...

De rest is, of nieuw, of ik ben terug gegaan naar de locatie en heb dezelfde foto voor de tweede maal gemaakt.

GdP

Bericht door GdP » zo aug 16 2009 12:14 am

Mooie serie Miesnert!

Vooral foto 4 vind ik de mooiste.

Marco

Bericht door Marco » zo aug 16 2009 12:40 am

Ik vind nr. 8 er erg fijn uitzien Miesnert.

De Jan Schaefferbrug (nr. 2) heb ik hier ook ooit geplaatst, en het bord ook gewoon laten staan.

groet,
Marco

Jur
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Jur » zo aug 16 2009 6:45 pm

Mooi hoor! Ik ben ook nog steeds op zoek naar een C330f, die ik vroeger jaren heb gehad. Welk objectief heb je gebruikt?
Jur

miesnert

Bericht door miesnert » do aug 20 2009 10:02 am

De foto's zijn met de 65mm en 135mm objectieven gemaakt. Ik heb inm inmiddels ook nog een 105mm objectief er bij en ben ook op zoek naar een C330 (s of f), de 55mm, de 80mmm blue dot en de 180mm super voor er bij. Ik heb dan twee van deze body's, en alle lenzen. Perfecte set voor de fotografie die ik doe.

(Hoewel ik de 105mm die ik nu heb nog wel in zou willen ruilen voor het nieuwste model 105mm met diafragma bladen in de bovenste lens zodat ik ook een dof preview zou hebben.)

Heb tevens sinds eergisteren een Manfrotto statief met een driewegkop voor mijn verjaardag gekregen die mijn loodzware Linhof statief nu vervangt. Ik krijg een steeds fijnere set spullen.

Jur
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Jur » zo aug 23 2009 10:41 am

miesnert schreef:De foto's zijn met de 65mm en 135mm objectieven gemaakt. Ik heb inm inmiddels ook nog een 105mm objectief er bij en ben ook op zoek naar een C330 (s of f), de 55mm, de 80mmm blue dot en de 180mm super voor er bij. Ik heb dan twee van deze body's, en alle lenzen. Perfecte set voor de fotografie die ik doe.
De 180mm Super is eh.......super!! :) Er bestaat ook nog een 250mm f/6.3, waar ik zelf overigens geen ervaring mee heb. Gebruik je een Paramender op het statief? Kan ik aanbevelen, vooral voor onderwerpen dichtbij.
Jur

Plaats reactie

Terug naar “Foto's gemaakt met niet-Nikon camera”