Dat bedoelde ik ook met warm :mrgreen:george013 schreef:Warm Den Haag. En dan verkopen ze snert op foto 5?
George
Warm Den Haag....
Re: Warm Den Haag....
Mooie foto's Weef, lekker scherp, mooie kleuren. Toch wel een fijn objectiefje die 50 f/1.4 

Nummer 4 Marcel !!
Sterker dan nr. 3 wat mij betreft.
Gezien het warme weer, vind ik het jammer dat je niet wat meer aandacht hebt geschonken aan het vrouwvolk in de stad......
Gezien het warme weer, vind ik het jammer dat je niet wat meer aandacht hebt geschonken aan het vrouwvolk in de stad......

Mmm.... mee eens, Ik ga de volgende keer zonder mijn vrouw....Marco schreef:Nummer 4 Marcel !!

-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Prima serie Weef! Volgens mij ben jij toe aan een 24 of 28mm naast die 50mm, voor de broodnodige variatie. Dichter op de actie met een groothoek 

Ik vind dat ik er met 50mm al dicht genoeg op zitSkippy schreef:Prima serie Weef! Volgens mij ben jij toe aan een 24 of 28mm naast die 50mm, voor de broodnodige variatie. Dichter op de actie met een groothoek