Blijft moeilijk zo'n grote hoek.

Pim
Nog een geluk dat de bloempotten door de beugel kunnen.M.Oorthuis schreef:Nou nou, zo top vind ik hem niet. Er zit niet duidelijk een onderwerp in, je staat erg dicht op de gevel rechts, zodat je starjob (waar het je waarschijnlijk om gaat) veel te hoog in beeld staat. Die graffiti (of hoe je dat dan mag schrijven) is storend, zo zie ik nog meer elementen wat foto niet boeiend maakt (kraan op de achtergrond, kabel van gebouw naar gebouw, de storende putdeksel in het trottoir. Ik vind het contrast licht donker ook erg groot. Nu snap ik dat je al die dingen niet weg kunt halen enscene of weg kunt shoppen, maar je had wel een ander standpunt kunnen zoeken voor een interessanter beeld.
Dit is nou weer jammer vind ik. Kijk, dat je het vervelend vindt als je niet zo snel reactie krijgt, ok. Maar nu krijg je terugkoppeling en dan reageer je zo.pimmetje schreef:Nog een geluk dat de bloempotten door de beugel kunnen.
Pim
Geen enkele moeite met kritiek. Maar om nou over bijvoorbeeld een putdeksel of een draadje te vallen vond ik wat gezocht. Vandaar mijn bloempot reactieremoss schreef:Dit is nou weer jammer vind ik. Kijk, dat je het vervelend vindt als je niet zo snel reactie krijgt, ok. Maar nu krijg je terugkoppeling en dan reageer je zo.pimmetje schreef:Nog een geluk dat de bloempotten door de beugel kunnen.
Pim
Je foto staat niet voor niets in Foto beoordeling, hier kun je ongezouten kritiek verwachten.
Dat is en blijft de goede insteekpimmetje schreef:Volgende keer beter hoop ik